Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Hjälp, jag har upptäkt att jag har väärldens höjdskräck och då menar jag inte bara att jag är rädd för höga höjder utan jag menar främst...
2
Svar
26
· Visningar
2 445
Senast: Bellina
·
Hoppning finns det nån hoppsadel som har rejäla stöd både fram och bak för benen? gärna en lite halvdjup sits. har en st martin nu som jag...
Svar
10
· Visningar
3 616
Senast: fnurre
·
K
Hoppning jag vill tävla lokalt på min ridklubb,i hoppning, men då måste man väl ha grönt kort? men det finns en klass som man kan vara med på...
Svar
4
· Visningar
1 230
Senast: tello
·
Hoppning Är det nån som gör det? Vågar man göra det? Om man tejpar ordentligt? Om man ska tävla två låga klasser, säg 90 och 100, tejpar...
Svar
17
· Visningar
3 534
Senast: Doremi
·
H
Hoppning Har letat efter ett brunt träns med mässingsspänne lite på halvfart sen jag bytte sadel (typ 1,5 år sedan) och nu har jag hittat det...
2
Svar
36
· Visningar
2 119
Senast: Han_naH
·
A
  • Låst
Hoppning Har börjat kolla lite på en allround häst för dressyr/hoppning och eventuellt fälttävlan på lätt nivå.. Var ska jag börja leta, finns...
Svar
1
· Visningar
872
Senast: LenaH
·
L
Hoppning Vilka märken på sadlar skulle kunna passa om hästen har stora bogblad? Finns några märken som inte är så framskurna, eller vad man...
Svar
11
· Visningar
7 712
Senast: LillaO
·
M
Hoppning Hej! Jag funderar på å köpa en haflinger, men undrar om ni tkr att de e en bra hopponny? Skulle gärna vilja veta om nån tävlar nån...
2
Svar
24
· Visningar
3 492
P
Hoppning Ngn som vet var man kan köpa dom? Dom är i typ sammet, lite randigt i tyget... ngn som vet?
Svar
3
· Visningar
1 227
Senast: Cronis
·
B
Hoppning Hej, jag förstår inte alla förkortningar t.ex. i en annons: "tävlad i LA" vad menas med det? Det finns väl LA, LB, LC, LD? vad är...
Svar
14
· Visningar
15 995
Senast: Arwyn
·
A
Hoppning Innan folk halshugger mig, läs först. Min halvblodsdam är av det något starkare slaget om man säger så. Dressyren håller vi på att...
2
Svar
39
· Visningar
3 298
Senast: Ewelina
·
  • Låst
Hoppning Ska åka på en "liten" tripp imorgon. Ända från gbg till sundsvall och hade tänkt att kolla lite hästar påvägen.. Är det någon som har...
Svar
4
· Visningar
2 080
·
R
  • Låst
Hoppning Skulle någon kunna förklara för mej vad Barrering är ? Jag har hört så mkt om det men fattar inte vad det är :S Hade bra :D
2
Svar
23
· Visningar
6 665
·
Hoppning Jag ska sälja min dressyrsadel efter sommaren, då mazarin har musklat om sej. och dressyrsadeln blev utpassad efter hur hon såg ut före...
2 3
Svar
44
· Visningar
8 909
Senast: Mazarinen
·
Hoppning Hej! Har hittat en begagnad Amerigo cc till ett bra pris, funderar på att beställa hem den och prova på hästen, har fått för mig att...
Svar
2
· Visningar
1 715
Senast: M_Q
·
L
Hoppning Vill kolla vilka gräsbrodd ni använder eller som ni vet är bra!!:idea: Gärna vart de går att köpa också... Visa gärna bilder:)
Svar
3
· Visningar
948
Senast: la06
·
S
Hoppning Jag skulle vilja ha tips på hur man kan träna upp hästen och sin egen kondis på ett roligt och varierande sätt :) Främst hästens...
Svar
15
· Visningar
1 138
Senast: Smulan_114
·
F
Hoppning Igår var jag och tävlade med min polle. Och hon har börjat vägra så jag har alltid fasat för att trilla av när ja ska hoppa och krascha...
2
Svar
39
· Visningar
3 937
Senast: Minstril
·
Hoppning har lite funderingar på de! nån som har en susning om vad de kostar på ett ungefär? :confused: Har en Prestige Versallies sadeln har...
Svar
3
· Visningar
1 334
Senast: Lottiz
·
L
Hoppning Min ponny drar gärna i full galopp efter hindrerna. Hon sticker ju inte men kör ner huvudet lite och biter tag i bettet. Någon övning...
Svar
9
· Visningar
2 651
Senast: Långnos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025