Butet eller CWD

Sv: Butet eller CWD

Butet brukar väl inte ha integrerade paneler??

När jag köpte sadeln fanns det två olika prisklasser. en som var några tusen billigare och sen en lite dyrare som hade integrerade paneler.

Har tyvärr ingen bild på sadeln... Har tänkt dokumentera alla mina lite värdefulla saker som är i stallet, utifall att det skulle bli stulet någon gång...men har liksom skjutit det framför mig i ett år nu:angel:

MM det är iförsej någonting som jag tycker är väldigt viktigt, att komma nära hästen, vissa sadlar känns det ju som att man är jättelångt ifrån hästen

Liknande trådar

Utrustning Det finns säkert otaliga trådar om sadeltillpassning, utprovade av allehanda experter, men jag funderar på själva marknaden. Av de...
2
Svar
21
· Visningar
3 684
Senast: Lixiigirl
·
Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som...
2
Svar
39
· Visningar
10 982
Senast: QueenLilith
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
11 739
Hästmänniskan Hej! För två år sedan flyttade jag ifrån Stockholm till en mindre hästgård utanför uppsala för att uppfylla min dröm om att skaffa egen...
2 3
Svar
43
· Visningar
8 835

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka