Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Har en fundering... :angel: Om man har en lite för vid sadel så kan man ju lägga en fårskinnspad under för att "fylla ut" så länge om...
Svar
5
· Visningar
1 034
Senast: Lawendel
·
Hoppning Har skaffat en 3 åring som till en början tänkte använda till dressyr, men det har nu visat sig att hans starka sida är hoppningen har...
Svar
11
· Visningar
948
Senast: Mish
·
Hoppning Vad är det för klass då? är det tidshoppning? har ärligt talat inte riktigt koll på vad det är.
Svar
9
· Visningar
2 326
Senast: Sorbe
·
A
Hoppning Jag har jättesvårt att komma ihåg banorna på tävlingarna. Är det någon som har ngt tips man kan ha använning av? :)
2
Svar
20
· Visningar
1 778
Senast: _Sascha_
·
Hoppning Finns det någon gräns som räknas som "godkänt"? I dressyr brukar man ju säga att 60% är godkänt, men hur är det i stilhoppning?
Svar
2
· Visningar
839
Senast: Summergirl
·
Svar
14
· Visningar
1 313
Senast: LenaH
·
Hoppning Kommentarer!! http://i201.photobucket.com/albums/aa139/sparvoga/hst046.jpg...
Svar
6
· Visningar
1 153
Senast: Sparvoga
·
A
Hoppning Är det någon mer än jag som är på jakt efter en egen häst? För mig är det dock min första, och jag är verkligen förväntansfull. :D Jag...
Svar
1
· Visningar
818
·
  • Låst
Hoppning Nån som har nåt tips på bra hopphästar till salu...nån förmedlare eller nån privat som säljer bra hästar..ni kan väl pm:a till mig i så...
Svar
16
· Visningar
1 381
·
C
Hoppning här kommer ännu en tråd om sadel. har letat i tidigare trådar men finner inga svar på mina frågor. jag har en dressyrsadel (inget...
Svar
3
· Visningar
727
Hoppning Vilken typ av bom har dom, rak eller böjd? Är dom vid i bommen, tex bomvidd 4= vid
Svar
12
· Visningar
2 118
Hoppning Vad tycker ni om detta V-formade pannbandet? :d
2
Svar
20
· Visningar
1 968
Senast: Taladinn
·
T
  • Låst
Hoppning Jag undrar om någon vet något stall/någon tränare i Göteborg med omnejd där man kan träna hoppning på någon av deras hästar? Jag är...
Svar
2
· Visningar
790
·
A
Hoppning Hej, jag hoppas att någon kan ge mig lite tips om dotterns häst. Vi har köpt ett halvblod till henne. Han är supertrevlig, och hoppar...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 543
Senast: melvin
·
F
Hoppning Hej, jag sökte men hittade ingen tråd med svaret på min fråga. Jag ska byta ut mitt pessoa mot ett pelham. Men ska man ha delat...
Svar
6
· Visningar
948
Senast: Långnos
·
E
Hoppning tips på hur man skolar en gammal travar bäst till lättare hopphäst? Livet är pigg, mkt egen motor. Ej tittig & det enda buset är att...
Svar
13
· Visningar
2 174
Senast: Chequille
·
L
  • Låst
Hoppning Jag ska bygga egna hinder, men har slut på ideér.. :angel: Kom gärna med tips om hur man kan bygga egna, behöver inte vara speciellt...
Svar
4
· Visningar
1 338
·
R
Hoppning Hejsan! Har nyss fått ett fint "fuxigt" hingstföl e: Couleur Rubin-Linaro. Undrar om det finns någon därute, med erfarenhet av hans...
Svar
1
· Visningar
746
Senast: M_Q
·
C
Hoppning Undrar vad de siffror som står i parantes sist i "klasstabellen" i propositionen betyder? Kanske inte så lätt att förstå så, Ex: (Det...
Svar
4
· Visningar
884
Senast: Chilavert
·
Z
Hoppning Japp, den ligger bra på hästen & är gudomligt skön att rida i :love: Snygg färg också :d Sen så var den ju inte tokigt dyr. Någon mer...
Svar
8
· Visningar
2 402
Senast: Haannaah
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka