Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Hoppning Vad har ni för benskydd när ni hoppa? Jag brukar ha senskydd+boots fram eller skydd som går runt och lindat bak :)
2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 274
Senast: Matinee
·
Hoppning Någon som vet om dessa matringals övht finns i tabacco färg?? isåfall vart???
Svar
3
· Visningar
882
Senast: pink_angel
·
F
Hoppning Finns det svarta veredus skydd med fårskinn? namn? Pris? affär? tack på förhand!:bow:
Svar
6
· Visningar
1 119
Senast: Baroya
·
Hoppning Har klubbtävlingar 140 klasser?
Svar
10
· Visningar
1 156
Senast: GoneRiding
·
N
Hoppning Hejsan! Har en Piledals häst som heter P. Mr Pommery (kan ha hetat pommeroy tidigare) f.1997 och är e. Pomme royal och u. Piledals...
Svar
1
· Visningar
741
Senast: apocalypse
·
Hoppning Får man tävla lokalt i JW jackan? Team jackan alltså. Står det något i TR om reklam på fritidsjackor?
Svar
5
· Visningar
953
Senast: pink_angel
·
M
Hoppning Vad är detta för bedömning två faser A/C? Tacksam för svar! :)
Svar
4
· Visningar
748
Senast: Miss_Hanna
·
Hoppning Går det att köpa klossar till bates hoppsadlar separat? Köpte nyligen en bates elevation och tycker nu att knästöden är lite i...
Svar
2
· Visningar
1 298
Senast: amalia
·
M
Hoppning Jag undrar om man får ha vanligt tredelat bett på 4-års championatet? Det står vanligt tränsbett eller tränsbett med lösa ringar.. Menar...
Svar
18
· Visningar
1 306
Senast: SLD
·
K
  • Låst
Hoppning Det skulle vara intressant och höra allas åsikter om denna nya stövel. Krävs intre att man ska ha provat den för att kunna delge sin åsikt.
Svar
4
· Visningar
1 064
Senast: LenaH
·
O
Hoppning Min tös ska starta första regionala hopptävlingen snart. Hon ska tävla kat D avd B, men jag undrar om ni kan hjälpa mig att räkna ut när...
Svar
15
· Visningar
1 671
Senast: Modest
·
S
Hoppning Butet, Fleur de Lys. Fler? Vad finns det för sadlar där knäklossen börjar redan uppe vid framvalvet och inte flera cm längre ner? De...
Svar
13
· Visningar
1 682
Senast: sundance
·
A
  • Låst
Hoppning Är det någon som har några intressanta förslag på vart man kan hitta hästar till salu? Hopphästar alltså. Förutom Buke, Hastnet och...
Svar
2
· Visningar
1 005
·
M
  • Låst
Hoppning Har testat och provat, bytat och köpt sadlar. Men vilken sadel jag än har så passar den antingen inte mig eller hästen. Har hittat en...
Svar
2
· Visningar
797
·
Ä
  • Låst
Hoppning Jag skulle villja veta ALLT ALLT ALLT om faser o bedömningar o sånt! Fast det måste vara i snygg ordning för jag är så dålig på att...
Svar
2
· Visningar
768
·
K
Hoppning visst är de jw som har de dösnygga gråa shabraket? den som liknar typ polypad? Vart finns de att köpa på nätet?
Svar
3
· Visningar
796
Senast: Krukan
·
Hoppning Har en 7årig valack som är helt underbar, tills det kommer till hoppningen. Vissa dagar är han helt fantastiks andra dagar går han...
Svar
10
· Visningar
1 296
Senast: Snyggve
·
Hoppning Hur högt får man tävla sin 4åring? LättB, avdelning B,blir det 1m då för stor häst? Nånstans i bakhuvudet har jag för mej att man...
Svar
5
· Visningar
1 132
Senast: Me like it
·
Hoppning Jag är på jakt efter en hoppsadel, tog ju i all hast å köpte en som visade sig vara på tok för smal (som vissa säkert läst om..) så nu...
Svar
1
· Visningar
735
T
Hoppning Men de gör väl alla hästar men de jag menar är att man ska ha ett fungerande tränings schema och kunna planera tävlingssäsongen (gäller...
Svar
5
· Visningar
976
Senast: Lovve
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka