Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Är det populära sadlar? det finns ju inte direkt många begagnade.. Letar å letar, eller också är dom för smal. Har fått tag på två...
Svar
4
· Visningar
1 512
Senast: CallMeAce
·
B
Hoppning Hejsan, har lite olika funderingar över bett å träns å lite sånt :P Vad finns det för olika bett som man har innom hoppningen, och...
Svar
4
· Visningar
828
Senast: Panikie
·
Hoppning Ska köpa en hoppsadel till min häst och skulle vilja ha lite tips! Hästen är bred med lång markerad manke, rak och ngt kort rygg...
Svar
15
· Visningar
1 514
Senast: MiniLi
·
Hoppning Som jag lätt skulle kunna kolla upp i TR men jag har inte TR hemma för tillfället. Är det så att man bara få starta 2 klasser/häst/dag...
Svar
11
· Visningar
1 031
Senast: MissOnly
·
A
Hoppning Lite nyfiken på vad ni tycker! Mamma och jag planerar med 85% säkerhet att betäcka gammeltanten E. Kaliber - Hertigen nästa år. ca 162...
2
Svar
24
· Visningar
2 380
Senast: prallan
·
R
Hoppning Är min hoppsist bra,dålig elr okej? Vad ska jag försöka rätta till? Hindren är inte så höga (40-60cm)...
2
Svar
36
· Visningar
4 240
Senast: Ninen
·
C
Hoppning Om man inte behöver några skydd är det snyggt att ha benlindor i hoppningen då? , känner mig lite okunnig :o. men men :bump::bump:
Svar
8
· Visningar
1 265
Senast: Sorbe
·
B
Hoppning ja har tävlat i hela mitt liv men aldrig startat först i en klass:o men nu så ska jag göra de för jag ska tävla 2 hästar i samma...
Svar
10
· Visningar
1 185
Senast: harrylover
·
Hoppning Hur tkr ni att min hoppsits är, någat att ändra på osv? har verkligen jobbat med min hand förr låste den sig lixom och jag kom inte fram...
Svar
10
· Visningar
1 148
Senast: speciell
·
K
  • Låst
Hoppning Hej ska tävla med min nya häst och jag ska tävla en LD och en Lc. I LD är det bedömmningen A:A eller A/A vet inte exact och sen i Lc...
Svar
1
· Visningar
655
Senast: LenaH
·
S
  • Låst
Hoppning Var kan man köpa tretorns ridstövlar?? tycker jag har sökt runt på hela nätet men de tycks undvika mig. är ruskigt sugen.. Någon som...
Svar
3
· Visningar
929
Senast: LenaH
·
B
Hoppning Hejsan Hoppsan:) Det finns ju olika sporrar men vilken sporre är bäst vid hoppning? Den med kula lr som är rak liksom ?:)...
Svar
18
· Visningar
3 331
Senast: CarolineB
·
L
Hoppning När jag var på Falsterbo nu i veckan såg jag i ett stånd att de sålde neoprenskydd som hade paddar fastsatta inuti med kardborre.. och...
Svar
2
· Visningar
765
Senast: la06
·
Hoppning Just nu siter jag med ett stort bekymer, jag behover hitta riktigt, riktigt bra ridstovlar av toppkvalitet och priset spelar inte sa...
Svar
2
· Visningar
726
Senast: angelaL
·
Hoppning Om framridningen hålls på grus och tävlingen på gräs, har ni broddat redan från början då? Måste ju vara smidigast, men gräsbrodd är ju...
Svar
16
· Visningar
1 324
Senast: Iso
·
B
Hoppning Hejsan! Nu är det så att jag rider på en liten b-ponny, vi har inte hoppat speciellt mycket. men nu på sistonde har jag börjat hoppa så...
Svar
13
· Visningar
1 864
Senast: castle_bar
·
F
Hoppning Vad har ni för bett på era hopphästar, i både markarbete, dressyr och hoppning? Och skulle nu vilja skriva lite om olicka bett? Har en...
2
Svar
28
· Visningar
2 989
Senast: map
·
C
Hoppning (Har engelskt tangentbord sa har inte alla bokstaver..) ja har en hast som inte ar radd for hinder utan for allt runt omkring...
Svar
15
· Visningar
945
Senast: BernT
·
Hoppning Har en treårig xx-val som gått med en wintec 500 dressyrsadel (med cair) sen jag köpte honom, d.v.s. två månader (sadeln följde med i...
Svar
2
· Visningar
690
Senast: DeCloe
·
F
Hoppning Vad vet ni om denna hingst.....ska se en avkomma idag. Har inte bott i landet på 20 år och vet inte ett skit om svenska hingstar. Jag...
Svar
17
· Visningar
1 443
Senast: DeCloe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka