Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Hej, Ska köpa både nya tränings och tävlingsskydd. Någon som vet om Catago Sport skydden är bra? Någon som vet om Chetaks...
Svar
15
· Visningar
1 028
Senast: Elektron
·
L
Hoppning vad ligger dessa sadlar i för prisklasser? vad håller dem för kvalite´? tacksam för svar!:bump:
Svar
2
· Visningar
1 345
Senast: Elektron
·
Hoppning Snabb fråga: Hur stort avstånd ska man ha mellan hjälphindret och det andra hindret när man löshoppar en C-ponny? Jag vet att det är...
Svar
1
· Visningar
1 075
Senast: mickis_z
·
G
Hoppning Ja nu e det såhär att jag inte riktigt har fattat vad det är som behövs för att kvala till Msv på ponny.. Jag vet att man ska ha 5...
Svar
9
· Visningar
1 079
Senast: Gikan
·
T
Hoppning Jag undrar om man får tävla vilka klasser som helst även om man inte själv äger hästen? Jag har ingen egen häst men vill börja träna för...
Svar
12
· Visningar
1 220
Senast: Raider_
·
S
Hoppning får man tävla banhoppning (häst) med vanligt tredelat bett?
Svar
6
· Visningar
915
Senast: Tindiz
·
Hoppning ...hästen att hoppa av rätt?? Ja, jag ska väl vara ärlig och säga att det egentligen inte handlar om hästen utan hunden :angel...
Svar
5
· Visningar
1 042
Senast: Tindiz
·
C
Hoppning Jo det är så att jag ska tävla snart och kollade på proppen,. Det finns 4 klasser, klass 4: 90 cm Clear round klass 3: 90 cm A0+A0...
Svar
5
· Visningar
847
Senast: Carino mi Amor
·
H
Hoppning Någon som provsuttit/provridit bägge dessa sadlar? Själv har jag en Momentum som jag :love: så den vet jag är SUPERMJUK i sätet...
Svar
11
· Visningar
2 565
Senast: hopp_o_galopp
·
E
Hoppning Kan jag rida div 3 i höst på en häst som har gått div 2 i våras med ägaren? Vore tacksam för snabba svar!(Har inget TR hemma därför...
Svar
6
· Visningar
1 055
Senast: MissOnly
·
F
Hoppning Min ponny vill inte hoppa varken studs eller serier, hon orkar inte. Den enda som går att hoppa är 5,5 an (om den räknas). Hur ska...
Svar
4
· Visningar
931
Senast: mariiaE
·
A
Hoppning Snart ska det införskaffas nya prylar! Men jag har funderat mycket på vad jag ska ha för färger. Det är till en skimmel, gråskimmel. Vad...
Svar
18
· Visningar
1 202
Senast: LitenSnigel
·
  • Låst
Hoppning Vilka är alla här inne? Vad tävlar ni för häst? Är det någon som tävlar unghäst 4-5-6åring? och hur går det för er med hoppninge? har ni...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 632
Senast: LenaH
·
Hoppning Jag vill köpa ett till tävlingsschabrak men vet inte vilka färger som passar/inte passar till bruna hästar. Han är en vallack men jag är...
Svar
9
· Visningar
1 827
Senast: Kaki
·
J
Hoppning om man ska ha ett hinder, med galoppbom framför och bakom på volt. hur många meter är det imellan då? :D
Svar
10
· Visningar
928
Senast: johannnna
·
Hoppning Hur beräknar man avståndet mellan avsprångsbommen och hindret vid löshoppning?
Svar
3
· Visningar
999
Senast: lundsbo
·
L
Hoppning hur ska jag få min häst att sluta hoppa på fart några förslag?
2
Svar
27
· Visningar
1 830
Senast: lein
·
Hoppning Hej Eftersom jag ju har sålt häst till finland brukar jag kolla hennes starter och så... Vet att hon ska vara med i Oulon pokaali i...
Svar
8
· Visningar
1 188
Senast: corzette
·
J
Hoppning Hejsan! :d Jag undrar om ni har några roliga hoppövningar man kan göra på en häst som inte kan så mycket, som behöver lära sig att...
Svar
5
· Visningar
978
Senast: xxstasia
·
B
Hoppning om hästen på en tävling vägrar men hoppar hindret direkt stillastående, utan att backa innan. då räknas det väl inte som en vägran?
Svar
17
· Visningar
1 848
Senast: xipp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • FÅRtråden