Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

E
Hoppning Ja, rubriken säjer väl allt, har köpt en ny häst då jag vuxit ur min andra, hästen provreds i en märkeslös sadel och jag fick inte med...
Svar
8
· Visningar
1 102
Senast: Equidae
·
Hoppning Är det inte någon som har en Tolga sadel? Är lite sugen på att ta hem och prova en, så det skulle vara kul att se lite bilder på just...
Svar
2
· Visningar
966
Senast: turbo_85
·
L
Hoppning Heeej ! Har man en sånhär marting för att de ska vara snyggt eller gör plattan någon nytta ? :bow:
2
Svar
20
· Visningar
2 162
Senast: Ancor
·
I
Hoppning Hur brukar ni bukefalosar göra med era hästar efter en hoppträning eller tävling, duschar ni alltid av dem och smörjer dem med typ...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 253
Senast: Sofie_B
·
S
Hoppning Och hans första tävling ever :D Köpte honom i April, han var rätt outbildad (9 år) och endast hoppad enstaka hinder. Så har vi tränat...
Svar
9
· Visningar
1 129
Senast: Singapore Sling
·
S
  • Låst
Hoppning skolan börjar och jag måste verkligen hitta en hopptränare...är det någon som känner till någon bra hopptränare i Helsingborgs området...
Svar
1
· Visningar
743
Senast: LenaH
·
S
Hoppning Hej jag ska köpa den nya pessoa sadeln så ajg undrar om det är någon som har den?Är den bra?ligger den bra?:confused:Och så undrar jag...
Svar
3
· Visningar
994
Senast: champiiiion
·
K
Hoppning Hejsan! Jag har mest småhoppat lite i engelsk sadel, men har ju gått över till westernsadel. Är det någon mer som rider i western sadel...
Svar
4
· Visningar
819
Senast: independent
·
Hoppning vågar man köpa ett par nu när dom har funnits så länge eller kommer dom bli ute snart? skulle inte förvåna mej om det kommer någonting...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
4 125
Senast: Långnos
·
Hoppning Undar lite hur deras benskydd i läder är, kvalitet och komfort. Hur sitter de på hästen, håller de sig fina i lädret osv.
Svar
8
· Visningar
1 035
Senast: mellberg
·
Hoppning Om ryttare på unghäst hoppat avd a får dom sedan åter gå ner och hoppa avd b, på samma höjd som dom ridit avd a???
2
Svar
27
· Visningar
7 465
Hoppning Ni med B-C-ponnyer med korta ryggar - vad har ni för hoppsadlar på dem??? Jag skulle vilja hitta en bra hoppsadel eller allroundsadel...
Svar
1
· Visningar
741
Senast: hopp_o_galopp
·
Hoppning får man ha detta., och vilken gräs brodd ska jag ha om jag inte får,. vid piss blöt bana förstår jag att jag inte ska ha is, men vilken...
Svar
4
· Visningar
919
Senast: lomas_
·
H
Hoppning Några tips? Ska hoppa henne första gången efter igångsättningen efter koliken på torsdag. Tips?
Svar
2
· Visningar
1 238
Senast: gullebarn
·
A
Hoppning Hittar ingenstans där jag kan lägga tråden, så chansar på att detta är mest rätt! Jag behöver en ny kavaj men vet verkligen inte vad...
Svar
12
· Visningar
989
Senast: Panikie
·
Hoppning Vilken läderfärg ? Jag sitter och kollar runt men kan för mitt liv inte bestämma mig för om jag ska skaffa svarta eller bruna grejer...
Svar
17
· Visningar
1 040
Senast: EmelieR
·
S
Hoppning Vart kan man få reda på vilka tävlingar som hålls? Finns det någon speciell hemsida för det eller nåt? Är väldigt sugen på att börja...
Svar
4
· Visningar
669
Senast: SenslessLife
·
B
Hoppning Hmm.. Blev lite fundersam. Tävlar nämligen ponny och har precis haft tandläkare som rek. att jag använder hack på ponnyn ett tag. De e...
Svar
5
· Visningar
1 309
N
Hoppning Tja! jag har ett problem. Jag verkar inte kunna hitta något bett som funkar riktigt i hoppningen. Min häst är stark men ändå känslig. i...
Svar
4
· Visningar
896
Senast: Equilina
·
E
Hoppning jag har ett varmblods sto som hoppar allt hon värkligen älskar det! jag har hoppat låga hinder bara för att jag finslippar hennes teknik...
Svar
13
· Visningar
1 079
Senast: _Sascha_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka