veredus carbon gel

Sv: veredus carbon gel

Haha nej fasen heller att dom betalade den :eek: fick jag göra själv. dom brukar vara snälla och betala allting, men dom tyckte tydligen inte att jag behövde någon ny hjälm för 5000kr :angel:

jamen det är väl fint med knoppar :D annars kan du ju alltid köra mot strömmen och ha en krulltott till häst andra dagen :rofl:

Haha, så tyckte mamma med, så det var bara att punga ut 4000spänn sådär.:angel:
Dock är det väl mer synd om dig eftersom du fick betala 1000kr mer...;)

Ja eller hur det var tungt alltså :angel:

dessutom började det ösregna och blev kallare när jag hade köpt den :crazy:

HAHAHAHA :rofl: ser de framför mig, nu säger folk bara - är inte de där en ponny? när jag kommer in på banan utan de spottar på mig för att jag har en affrohäst! :rofl::rofl: shit, jag måste sova nu..

Haha, typiskt liksom...:p

Köpte min i vintras, och på en träning sa jag: Haha, jag fryser om mitt huvud...:p
En kompis: Ähh, du får skylla dig själv...:smirk:

Lite avundsjuka kanske?:angel::rofl:
Att hon säger att hon aldrig skulle bära en sån hjälm på huvudet om hon ens fick den gratis tror jag inte en sekund på:angel:

de va ju jätteläskigt jag första gången jag använde min, de va ju jättekallt om huvet, & de va endå 30 grader ute :p

Haha, och tänk då mitt i vintern med typ 5 minus kanske?:p Det vart jäkligt kallt...:eek::D

hahaha de måste de vart :rofl:

susar de i din när du rider fort? hahaha

Jag känner att det blåser lite smått i håret ja. Härligt nu på sommaren!:D

läskigt & inte vara blöt i håret när man tar av sig hjälmen ju :p

Haha, det är bara skönt!:D
Rider nästan aldrig med min JW längre, tom Eurolite har bättre ventelation än den. ( kan iofs bero på att Euroliten är en ventalationshjälm, och JWn är inte det?:angel::p)

men euroliten är ju så fuuuul :angel:

jo de är ju skönt, lite läskigt nu i början bara;)

haha är det min som är trång eller? jag fryser inte om huvudet och känner inte att det blåser i håret :rofl: kan iförsej ha med att det är 40 + och vindstilla i ridhuset :angel: och det är extremt kvaft där inne. höll på att dö idag när jag dressyrtränade med min JW hjälm :eek:

Jag vet, får stå ut med den när jag rider ut, så fort jag rider i paddocken så åker flugan på:D

Öhh, får jag fråga en sak? Känns som vi är lite väl Ot kanske...:rofl:

HAHA jo :angel:

men jag har faktiskt redan bett om ursäkt för det :p

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 455
Senast: Thaliaste
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 199
Senast: Bison
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
703
Senast: Sassy
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 482

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka