veredus carbon gel

Sv: veredus carbon gel

Okej, good:D

Senast ändrad av en moderator:

Spelar det någon roll om dom är ute eller inne?
Huvudsaken är väl att dom fyller sin funktion, sitter bra och håller? :D

Jo självklart, men det skulle vara lite tråkit om jag köper ett par sånna och så kommer det en ny mycket fräsigare modell

haha precis sådär tänker jag.
De nya modellerna brukar ju komma på sommaren så jag väntar nog fram till september med att köpa dem. Om inte det är superpris på dem på Equalityline mässan såklart.

Carbon Gel, jag älskar dom! :love:

Har aldrig haft bättre skydd.
Dom är ganska klassiska ändå, så jag tror inte att dom går ur tiden.

Köp dom du! SÅ speciella är dom ju inte, så helt ute lär de ju aldrig bli :p

Spela roll om dem är ute? :confused: Köp dem om du tycker dem är snygga, vilket dem verkligen är! :) Är det nån som vet var man kan få tag på dem till bästa pris?

Jo jag tänker oxå vänta tills equality line. men förmodligen köper jag dom senare. Köpa dom har jag iallafall bestämt mej att jag ska :D

haha dom är mina :devil:

men visst var det bara equality line och sharpman som skulle vara där och sälja hästutrustning. hoppas verkligen att E har med sej mitt träns nu, annars kommer jag ju få vänta jättelänge :crazy:

Yes det är bara de.
Tja har de inte tränset så kan du säkert beställa det. Men Herve är skiiiitlångsamma.

Ja det är ju det som är grejjen, jag vill ha det nu, inte vänta i typ 2 månader

HG är värt att vänta på:).. Men en gång så slutade de tillverka min sak innnan den kom- det är trist.......
Skara hästsport brukar ha det mesta hema...

Ring Equality Line eller Skara och hör om det är någon ny modell på väg in, de har bäst koll! :D

De som jobbar på Equality Line är förövrig skiiitsnälla, av någon anledning har de ring mig några ggr. :confused: :rofl:

Smaart. Klart man ska ringa dem.

Equalitylines personal är bäst, de levererade personligen mitt Dyonträns förra måndagen. :p

Jo, skitsnabba leveranser också. Tog ju typ 18 timmar för mig att få min JW hjälm. :D

Det var inte dåligt. Jag bor ju inte alls långt bort från EL, men du bor väl i Stockholm?

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 455
Senast: Thaliaste
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 199
Senast: Bison
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
703
Senast: Sassy
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 482

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka