Avd A och Avd B

Sv: Avd A och Avd B

Ja... Det där... Jag tackar min lyckliga stjärna för att jag han bli för gammal för ponny innan de kom på den regeln. *Mutter*

Jag äger ju fortfarande ponny som tävlas av ungdom så hon drabbas ju av det.
Sen är jag innerligt irriterad på idén och framförallt genomförandet. Jag går igång direkt på det där ;) :devil:

Visst menade jag avd A. Sorry.

Ja vi borde kallas in då TR ska revideras. Så logiskt allt skulle bli!!

Börja inte ens nämna priserna i ponnytävlingar, jag blir bara förbannad.:crazy:

Usch ja, instämmer. Ibland undrar jag om det är ett gäng 67åriga gubbar ute på den Sibiriska tundran iförda gråa kostymer rökandes cigarrer utan någon som helst kontakt med den yttre världen som beslutar om alla TR-ändringar.

Jag tror mer att det är ridskolefolk som älskar dessa TR-ändringar :mad: (De bryr sig kanske inte så mycket men just det här med prispengarna kunde de uppenbart bestämma om :crazy: )

TR skulle dessutom kunna användas utan att man ska kontrollera möjliga tolkningar med den aktuella tävlingens domare/ÖD.

För att göra dig arg:
lag-SM i ft kostar lika mkt för ponny- och hästlag. Hästlagen får rejäla premier, tror det var 6 000 kronor till segrarna, medan ponnylagen får hederspriser :crazy: Jay! :mad:

Liknande trådar

Tävling Får jag som 15-åring tävla en B-ponny i en LE avdelning b? Gäller det samma regler i klasser som är bedömning A (clear round)...
Svar
3
· Visningar
842
Senast: Fiorano
·
Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
697
Senast: Snurrfia
·
Samhälle Jag funderar kring det här med att söka vård i en annan region än den man bor i. Jag har förstått att jag har rätt att söka öppenvård i...
Svar
2
· Visningar
390
Senast: manda
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 199
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka