Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Jag var i Falsterbo i dag och kollade in 6 års hoppningen. Mest imponerad var jag av Bleckert Boy-vilken kapacitet, han hoppade som om...
Svar
7
· Visningar
1 209
Senast: elle12
·
Hoppning Jag har upptäckt att jag har ganska långa ben (:D) fast det är inte lika roligt när jag rider, mina ben får knappt plats. Så jag behöver...
2
Svar
28
· Visningar
4 463
Senast: Baroya
·
F
Hoppning Hur tränar ni era hopphästar från marken för att få så starka ryggar som möjligt?
Svar
6
· Visningar
1 159
Senast: whitetrash
·
B
Hoppning :)Heejsan Det är så här, nu på sommaren då det är varmt ute under nätterna, brukar jag låta mina hästar gå ute, dom trivs bäst så...
Svar
6
· Visningar
965
Senast: Långnos
·
K
Hoppning vilket bett för upp huvet på hästen?
Svar
6
· Visningar
909
Senast: Långnos
·
Hoppning Var på sadelutprovning idag och har dessa just nu att välja mellan: Jacson Celine (länk till...
2 3
Svar
41
· Visningar
9 534
Senast: CallMeAce
·
E
Hoppning Hur Gör jag för att börja tävla? var kan man skaffa grönt kort till hoppningen?:) skulle bli jätteglad om jag fick svar på dessa frågor! :D
Svar
10
· Visningar
1 233
Senast: Summergirl
·
Hoppning Satt just och slötittade på annonser på blocket. Får se en begagnad kingston hoppsadel till reapriset 4500:- . Hmm den må vara i hur bra...
Svar
5
· Visningar
878
Senast: prallan
·
Z
Hoppning Jag har fått hand om ett litet sto som ska ridas till innan försäljning. Jag trodde aldrig att jag skulle få henne att hoppa men det...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 017
Senast: Saint
·
L
Hoppning Hej! Vi har en ponny som vi behöver ett nytt bett till i hoppningen. Vi har provat en massa bett och på de flesta skarpare betten...
Svar
4
· Visningar
1 100
Senast: Jeps
·
Hoppning Har dom plats för lite manke, och vilken bomvidd räknas som "normal" och vilken är vid??
Svar
5
· Visningar
984
Hoppning Om en ryttare som tidigare, låt oss säga för kanske 5 år sen, vart fälld för doping av sin häst och därmed borttagen från att någonsin...
Svar
6
· Visningar
969
Senast: Jardina
·
I
Hoppning Jag vet att bettfrågan är väl skriven om, men jag måste ha hjälp.! Har ett halvblod på 5 år.Han har alltid varit väldigt stark i...
Svar
5
· Visningar
913
Senast: The_grinch
·
J
Hoppning Hello. Jag rider en häst som hoppar högt och långt. Han gör så fast jag gör förhållningar samtidigt som skänkeln ger stöd. Han har en...
Svar
3
· Visningar
887
Senast: Jo_hanna
·
S
  • Låst
Hoppning vilka olika hoppklasser fins det och hur höga e dom?
Svar
1
· Visningar
1 719
Senast: LenaH
·
A
Hoppning Är på jakt efter både snygga tränings- och tävlingsskydd. Har ni några tips, bukare?
Svar
8
· Visningar
954
Senast: Izabel
·
Hoppning Jag skulle vilja inskaffa ett par böcker med tips på bra hoppövningar mm och där man kan hitta någon avståndstabell för alla kategorier...
Svar
10
· Visningar
1 479
Senast: Izabel
·
J
Hoppning hej . jag har en d-ponny valak som är 10 år och äger ett sto som är 15 år tsm med mina föräldrar. Saken är den att jag hoppar och tävlar...
Svar
3
· Visningar
768
A
Hoppning Hejsan jag har en häst eller en New forest D-ponny på 7år som helt enkelt är jätte duktig på att hoppa men har ett problem varje gång...
Svar
9
· Visningar
815
Senast: Jardina
·
Hoppning Är det nån som har provat de? Är de sköna att rida i? Funderar på att skaffa en :idea: så då tänkte jag höra efter lite om vad ni...
Svar
2
· Visningar
984
Senast: alice
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka