Framskuren hoppsadel

Sv: Framskuren hoppsadel

Fast om hon nu skall till någon annan efteråt eller har vart och någon annan innan så är det nog inte en så stor förlust eftersom hon tjänar in det om hon får sålt en sadel under den dagen!
Dessutom så vill hon ju ha ut produkterna till så många kunder som möjligt och då får hon ju vara berädd på att åka runt lite överallt!;) (vilket jag tror hon är)

Okej, då får pappa ringa henne på måndag. Vill inte ringa på helgen :p
Ska man säga vilka modeller man är intresserad av eller tar hon med alla?
Måste liksom ha lite instruktioner till pappa, annars blir det lätt fel.

Jag kom på en till sak.
Hur betalar man henne? Provar hon ut en sadel och sen sys den upp? Och så betalar man när man får den? Eller när hon provat ut den?

Hon har en skåpbil som hon åker runt med så hon har med sig allting (sadlar,träns och tillbehör) men förklara vad du är ute efter så missar hon inget! :D

Jag har fått en bates elevation utprovad till min häst. Den är mer framskuren än caprillin.

Lägger in bild på sadeln samt bild på hästen.

11708558.jpg

9321994.jpg

Här provrider jag i den:
11660842.jpg

Så får du ett hum om hur framskuren den är.
Nypriset ligger på 11500:-
Min häst har sadeltvång och är otroligt känslig. Han trivs kanon med lutstoppningen. Har en wintec isabell werth sedan tidigare till honom.

jag har framskurna kåpor och längre för ja oxå har långa ben, så knäna hamnar utanför,
ja köpte mina AMERIGO från ridin,jätte trevllig tjej och underbar sadel :love:

www.ridin.se tror ja det va

Kieffers flat är ganska framskuren tycker jag. Är själv lång, ca 175 cm med jättelånga ben, och den sitter jag bekvämt i. Har själv en måttanpassad Butet med extra framskura kåpor:love:

Vet att jag testade Crown, den funkade också för mig, lite billugare sadel, tror den ligger runt 12, men verkar vara en vettig sadel.

Passier brukar ha bra sadlar som ofta är bra framskurna.. Finns mycket begangat till salu för vettiga pengar!

Liknande trådar

Hundträning Jag har upptäckt att min hund, som inte alls är en vaktig ras, har börjat bete sig lite vaktigt mot/för mig. Han vaktar mig mot barnen...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
13 843
Hoppning Hej! Jag har inte hoppat direkt regelbundet sen vår hopp-läromästare togs bort akut för säkert 8-9 år sedan. Med henne tränade och...
Svar
4
· Visningar
1 757
Utrustning Funderar på att skaffa ny hoppsadel, men jag känner att jag blir gråhårig bara av att börja tänka på det :crazy: Och det blir inte...
Svar
2
· Visningar
854
Senast: Miljon
·
Utrustning Fanns det inte en jättetråd förr om vilka sadlar som passar vilka ryggar :confused: Hur som helst: Jag är på jakt efter en hoppsadel...
Svar
4
· Visningar
2 115
Senast: PrinceFair
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka