Kavaj-hjälp :)

Sv: Kavaj-hjälp :)

Ja, equalityline kör ju italienska storlekar så de är väldigt små. Man måste gå upp 2-3 strl mot vad man har i vanliga storlekar.

Jag vet inte vilka siffror som räknas som small från deras sida då det inte är något som står angivet på storlekslapparna. Men en 38 hos dom är ju ungefär som en svensk 34.

Jag vet inte vilka siffror som räknas som small från deras sida då det inte är något som står angivet på storlekslapparna. Men en 38 hos dom är ju ungefär som en svensk 34.

Jo men de var så jag menade. Lättare att utrycka sig i de termer man kan bäst;)

34-S typ samma i mina öron:rofl:

Har du ringt runt till alla butiker som är återförsäljare för equalityline då? Det kan ju alltid hända att någon av dom har en 38 kvar.

Har du ringt runt till alla butiker som är återförsäljare för equalityline då? Det kan ju alltid hända att någon av dom har en 38 kvar.

japp har kollat med alla de större återförsäljarna.... och det verkar inte lovande:(. Enligt några av de jag kollade med, försvann de flesta redan första månaden. Men jag tänkte att jag ev skulle kunna ha tur och hitta nåt liknande i Falsterbo.... men den som lever får se:rofl:

Någon som har någon aning var Equilines kavajer i ganska normal längd, och med kritstrecksränder i ljusrosa eller babyblå har tagit vägen :confused: Jag tycker dom var skitsnygga men nu har jag inte sett dom på ett tag.

Hej! Jag har en svart med vita kritsträck , och den är normal i längden . Ja vet , jag letade som en galning med den med rosa men jga hittade den aldrig !! helt frustrerande !

Nej jag kan gärna ha deras modell. men färgerna vill jag välja själv :devil: är nämligen på jakt efter en kritstrecksrandig. i färger som jag inte har sett tillsamans på någon kavaj:angel:

Får man vara nyfiken och fråga vad det är för färger då?

brun kavaj med smala oranga krittstrecksränder :angel: :d

passar därför på att slänga in fråga
cavallogrannus.JPG

Hur är den här cavallo kavajen i färgen den ska vara kaffebrun men är den väldigt mörkbrun? har någon en bättre bild på kavajen får ni hemskt gärna visa bilder :bow:

Tjohej! Nu ska jag komma med ett bra tips.. Min kavaj blev stulen på en tävling för något år sen, och då det inte fanns någon snygg kavaj till salu hos ridsportbutiken på tävlingen åkte jag till MQ och införskaffade mig en kavaj i all hast. Sen den dagen är jag helt fast! De vanliga kavajerna är något tunnare än de flesta ridkavajer, samt i kortare modell. Även lite mer stretch. Helt underbara att rida i! Billiga också, man har råd mer flera till samma pris som en snygg ridkavaj.. ;). Kan tillägga också att det är flera som har kommit fram på tävling och frågat vart jag har köpt kavajen, då dom tyckt att den var snygg. :) Lycka till med letandet!

måste hålla med den är bara sååååå snygg. och inte så dyr heller :love::love:

Ja det lät ju lite ovanligt :) Men säkert jätte snyggt om du får som du vill!

Jag tycker den ser väldigt mörk ut, om man jämför med tex. hästen.. Men sen så är ju kaffe ganska mörkt brun också ;)

jo jag tror det kan bli riktigt snyggt även om ni som läser det kanske får upp världens fulaste bild :p

hittade nu iförsej att HG har en kavaj som går att få i brunt med orange pp på kragen (lite komiskt att dom hade den färgkombinationen oxå, har inte sett tidigare) så om inte min kritstrecksrandiga plan funkar så får det väl bli en sån kavaj :d

Jag har en Pikeur Epsom, tycker den är toppen!
Lagom lång för hoppning och snyggt sydd.

pikeurkavaj.jpg
(Jag har en svart)
Della33-1.jpg

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 310
Senast: MML
·
Kläder & Bli fin Jag har ganska långt hår nu och nästa vecka ska jag till frissan. Egentligen vill jag ha kort hår igen, men tyvärr har jag inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 739
Senast: KesoNeso
·
Utrustning Jag skulle så gärna vilja ha ett eget hästsläp. Problemet har varit att jag bara har B-kort och ingen bil som kan dra. Nu står jag dock...
2
Svar
20
· Visningar
984
Senast: tara
·
Utrustning Har ni tips på tävlingskavaj som passar till långa smala ungdomar? Ca 160 cm lång men väldigt nätt i kroppen så de flesta kavajer vi...
Svar
3
· Visningar
628
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025