Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

R
Dressyr Tja! Vill fråga er som kann mer om häst och hästutstyrsel än mig, om lite hjälp. Det finns en tjej som jag tycker väldigt mycket...
Svar
18
· Visningar
2 003
Senast: Hedwig02
·
Dressyr Jag har en m&n dressyr som jag känner mej fastlåst i, och har läst/hört att man kan ändra knästöden på dem? Hur blir de då...
Svar
5
· Visningar
924
Senast: trygga_rut
·
M
Dressyr Någon som vet vilket program det kan bli i Norge då? :bump:
Svar
1
· Visningar
720
Senast: Lucy
·
M
Dressyr Jobbar mycket med min häst nu och nu klarar jag av och rida henne i bra form inte perfekt ännu men på god väg. det fungerar bra i skritt...
Svar
9
· Visningar
1 806
Senast: Frida_s
·
Dressyr Om man kan ha en Pfiff Amaretto på sin häst, vilka andra sadlar bör då ligga bra? Några ideer? Hästen i fråga har tidigare gått med en...
Svar
2
· Visningar
1 013
Senast: Donnatello
·
J
Dressyr Hej! Snabb fråga, har tidgare haft en HDR anthenor 32 ,(normal mot vid) bommen. Ska nu köpa en Zaldi Atlantaistället, vilken stl...
Svar
1
· Visningar
1 080
Senast: FadeAway
·
Dressyr Med anledning av en liten utvikning i en tidigare tråd (tack Saigon för intressanta synpunkter) så skulle jag vilja se bilder på vilken...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
18 310
Senast: Totola
·
S
Dressyr Hej! Jag har en hopphäst som jag upptäckt att det finns mycket gång i som jag därför skulle vilja tävla lite dressyr på. Men det finns...
Svar
3
· Visningar
901
Senast: PrinceFair
·
Dressyr Ni som har tittiga hästar och tävlar, hur gör ni när ni kommer in på banan och väntar på startsignal? Jag har fram till nu låtit min...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 083
Senast: Totola
·
M
Dressyr Har tänkt på en sak nu ett tag. Tävlar min ponny i dressyr och innan det tävlade min syster ponnyn i dressyr. Jag har tänkt om det är...
Svar
12
· Visningar
1 319
Senast: Bison
·
Dressyr Söker för en kompis räkning efter ett kandar med smala platta remmar. Gärna inåtvända spännen eller spännen i nacken samt brunt eller...
Svar
1
· Visningar
743
Senast: Centaur
·
Dressyr Hjälp! Jag söker en gjord som är anatomiskt, gärna svängd. Har resår eller alternativt att spännena sitter löpande i en ring. Vet att...
Svar
11
· Visningar
972
Senast: bigganl
·
P
Dressyr Jag har en hannoveranare med rak, ganska smal rygg och normal manke (mot hög). Jag undrar om ni har några tips på bra dressyrsadlar som...
Svar
3
· Visningar
750
Senast: fjordtokan
·
Dressyr Har fått lite stalltips (haha, fyndigt :D) om att Prestige-sadlar kan vara något för min skimmelkille som har en kort och något svängd...
2 3
Svar
40
· Visningar
10 575
Senast: phie
·
J
Dressyr Är det någon som vet hur man rider fin piaff eller passage? Min häst är utbildad och har fått lovord att han kan kunna gå långt. Hur...
Svar
4
· Visningar
1 176
Senast: Immer
·
Dressyr Finns det Avdelning B i dressyr? Finns det någon åldersgräns på ponnyn innan den får starta dressyr?
Svar
5
· Visningar
1 193
Senast: SweetBriar
·
Dressyr Varning! Detta är en teoretisk tråd. Tror ni att en duktig dressyrryttare kan ha dålig hållning? Jag tänker mig en ryttare som...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 925
Senast: Horse_synovia_Femur
·
Dressyr Får man tävla dressyr nuförtiden med jodphurs+gaiters?
Svar
11
· Visningar
786
Senast: smasch
·
Dressyr Har nu börjat komma igång efter att inte ha kunnat rida ordentligt på länge pga diskbråck.Red lektion idag och kom fram till att jag...
Svar
17
· Visningar
2 323
Senast: Saigon
·
Dressyr Jag har ett big problem. Än sitter jag fortfarande o pillar navel, men ska strax ta tag i saken o börja träna för dressyrtränare...
2
Svar
26
· Visningar
1 941
Senast: Lollo_19
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård