Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
Dressyr Jag har en superfin dressyrponny, welsh cob, som ser ut som en "vanlig ponny" med rykt man och klippt hovskägg men ser också ut som en...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
11 753
Senast: __Stilett__
·
L
Dressyr hej, jag undrar om man får avdrag om tungan på hästen hänger ute. om man får det vad kan man göra så hon stoppar in tungan? kram madde
2
Svar
28
· Visningar
4 164
Senast: Thinkle
·
Dressyr Vaaart hittar jag en sån? hur jag än letar så är det endera bred port, hög port, eller långa skänklar. verkar omöjligt att hitta ett...
2
Svar
22
· Visningar
3 463
Senast: super
·
Dressyr Jag vill veta allt om denna sadeln! (dock lite osäker på stavningen..)
Svar
15
· Visningar
5 400
Senast: kickikompis
·
T
Dressyr Kanske urdum fråga, och kanske den ligger fel. Men jag har bestämt mig för att köpa en sadel, som endast har en kåpa. Och nu undrar jag...
2
Svar
35
· Visningar
3 469
Senast: AnnBur
·
L
Dressyr Undrar om det är nån som vet om det finns nån resultat service över tyska tävlingar, där man kan söka resultat på häst och eller ryttare?
Svar
5
· Visningar
1 131
Senast: shady
·
S
Dressyr Ska tävla en liten tävling i dressyr imorgon men på en knepig häst. :crazy: Tror aldrig att jag har varit såhär nervös inför tävling...
Svar
7
· Visningar
1 059
Senast: sandrahedman
·
Dressyr Vilka märken har bakåtskurna kåpor som ger bra bogfrihet? Jag har letat runt lite bland trådarna här på Buke och bara hittat ett tips...
Svar
11
· Visningar
2 253
Senast: Daimie
·
Dressyr Jag har tänkt beställa German Lines kandar (men har ffa tänkt använda det som träns), men har lite funderingar som någon förhoppningsvis...
Svar
5
· Visningar
952
Senast: Centaur
·
R
Dressyr Hej, skulle behöva lite hjälp, kan man använda en liten mängd matolja till mulen och hovarna för att få det att se fint ut? Vad kan man...
Svar
6
· Visningar
2 470
Senast: Heikne
·
T
Dressyr Jag vet att ponnyer får tävla bland stora hästar, och jag vet att man måste skaffa ny hästlicens på dem om de ska gå regionalt bland...
Svar
2
· Visningar
1 079
Senast: traloppan
·
R
Dressyr Hej! Jag har några frågor om dressyr.... 1) Hur vet man vad startavgiften kostar? Antar att det har något med de siffrorna som...
Svar
3
· Visningar
1 111
Senast: PrinceFair
·
Dressyr Jag har ett problem, hästen jag rider får jättelätt skav, överallt. Det mesta hanterar jag men jag står villrådig över skaven från...
Svar
13
· Visningar
1 658
Dressyr Jag har letat efter en ny dressyrsadel till min häst ett tag nu, men jag vet inte riktigt vart man ska leta eller vad jag ska kolla...
Svar
2
· Visningar
976
Dressyr har hjärnsläpp just nu..får man tävla dressyr i syntetsadel eller måste de vara läder?? när jag ändå har er " på tråden".. får man ha...
Svar
4
· Visningar
1 158
Senast: sweep
·
Dressyr har aldrig tävlat dressyr på privathäst någon gång utan endast en gång när jag var 8 år på en ridskoleponny på en klubbtävling. det var...
Svar
17
· Visningar
1 626
Senast: renatechampion
·
C
Dressyr Tävlade dressyr för ca, 3 veckor sen. En LC:1 (Startade bara 1 klass eftersom jag inte haft ponnyn sådär jääätte länge) Men vi fixade...
Svar
6
· Visningar
965
Senast: PrinceFair
·
Dressyr Någon / några som tänker satsa på det iår? Jag är helt orutinerad på detta så jag skulle behöva lite vägledning. Var hittar jag...
Svar
9
· Visningar
1 196
P
Dressyr Någon som har några bra övningar inne? själv kan jag nästan bara komma och tänka på att lägga en grytlapp mellan hästen och...
Svar
14
· Visningar
1 740
Senast: jacko
·
Dressyr Jag har ingen monsterhäst som är gigantisk! Idag hittade jag faktiskt en gjord som passade honom. :banana: Har innan haft en GG gjord...
Svar
10
· Visningar
1 179
Senast: Magini
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII
  • Unghästfasoner?