Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

I
Dressyr Vill kombinera 2 utav mina svagheter, kläder och dressyr.:love: Hur ser eran idealiska oufit ut? Lägg in bilder. Vilka...
Svar
13
· Visningar
4 512
Senast: isaaak_
·
R
Dressyr har en liten fundering. har tidigare tävlat både lite hoppning och dressyr, de senaste åren mest dressyr. och nu är det dressyren jag...
Svar
4
· Visningar
852
Senast: rare
·
S
Dressyr Hejsan. Jag är ganska oerfaren, eller, jag har ridit i två år på ridskolan, denna termin är den fjärde. Jag har aldrig riktigt fattat...
Svar
7
· Visningar
1 196
Senast: Shetland_Memories
·
K
Dressyr Jag ska börja tävla så smått till våren och har några frågor om form i lätt C, lätt B och lätt A. Hur ska formen vara i respektive...
Svar
2
· Visningar
866
·
F
Dressyr Jag letar efter ett pannband som kan passa till mitt mörkbruna Lyckås träns (i färgen då). Har ni några tips? Funderar på Döbert men...
Svar
4
· Visningar
767
·
H
Dressyr I vilka klasser är det tillåtet att rida på Kandar Stång Tränsbett Har inte sett svaren i TR, framförallt inte när det är...
Svar
5
· Visningar
1 098
Senast: PrinceFair
·
K
Dressyr Jag har en d-ponny som jag nu ska börja få upp i formen och samla upp sig. Hon har stort steg och fin utstråling, men tkr ju såklart att...
Svar
4
· Visningar
1 076
Senast: Springsteen
·
  • Låst
Dressyr Tänkte berätta hur det gick i helgen på div 3 dressyren, där dottern är med. I ryttarmeddelandet stod att beräknad tid/ekipage var LC:2...
Svar
5
· Visningar
1 654
Senast: bubbel
·
M
Dressyr Jag är en halvblodsmänniska. Har erfarenhet av in- & tillridningar av halvblodshästar. Har jag jobbat med andra raser så har de varit...
Svar
11
· Visningar
3 978
Senast: Bellson_
·
Dressyr har förut frågat vad man bör ha med sig på tävling eftersom det var så längesen jag tävlade senast. nu undrar jag vad man FÅR ha för...
Svar
5
· Visningar
946
Senast: Kolsyrad
·
Dressyr Ny häst, vilket innebär ett kommande köp av ny dressyrsadel. Kommer troligtvis att åka till Sharpman med hästen eftersom de har många...
Svar
12
· Visningar
1 390
Senast: Centaur
·
J
Dressyr Jag har ett stort problem, jag spänner mina armar när jag har korta tyglar. Det går bra att rida hästar i låg form med lite längre...
2
Svar
29
· Visningar
3 664
Senast: Jojjo_93
·
C
Dressyr Jag är ganska färsk vad det gäller att tävla dressyr och har hittills bara ridit program på min gamla ridskola. Nu har dock jag och...
Svar
6
· Visningar
1 125
Senast: Kverulanten
·
Dressyr Funkar stylen på en häst med mycket manke?
Svar
5
· Visningar
1 879
Senast: Sparvoga
·
D
Dressyr Hej, En liten fråga, visst får man starta en triangelmärkt häst på klubbnivå?
Svar
11
· Visningar
1 974
Senast: fio
·
Dressyr till denna hästen, går det tror ni? Tuffar just nu runt i en caprilli hoppsadel som ligger helt okej, liiite för svängd. bananen ;)...
Svar
17
· Visningar
4 555
Senast: cloud
·
Dressyr Tja, som rubriken skvallrar. Ni som tränar/ tävlar dressyr, spelar könet någon roll för resultaten, eller hänger det bara på individen...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 626
Senast: Morran
·
C
Dressyr Sitter och tittar på de olika LA-programmen och rent spontant så tycker jag att LA:1 verkar svårare att rida än tex LA:3. I LA:1 är det...
2
Svar
22
· Visningar
3 230
Senast: Ciazon
·
Dressyr Hellu alla dressyrnissar :) Jag och mitt lilla sto ska starta vår andra lokala dressyrtävling på söndag och jag har lite frågor då jag...
2
Svar
26
· Visningar
3 040
Senast: spankmyasscharlie
·
Dressyr Vilka sadlar skulle ni testa på denna rygg? "]http://[/URL] "]http://[/URL] Ca 53 cm långt sadelläge och 90 grader i bomvinkel...
Svar
19
· Visningar
1 714
Senast: fjordtokan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix