Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst är det vanligt att en häst fäller svansen? :crazy:
Svar
3
· Visningar
1 098
Islandshäst Eftersom jag ser att det finns en tråd om childericsadlarna måste jag starta en om Hrimnir Legacy. Jag snöade helt in på dem på VM i...
Svar
6
· Visningar
3 911
Senast: ÄvenTyra
·
Islandshäst Har funderat lite... Visst är det väl lite synd att det inte finns någon gulbrun islandshäst hingst i avel i Sverige ( för det gör det...
Svar
18
· Visningar
2 569
Senast: Pluppen
·
Islandshäst Vill veta vad ni tycker om Startrekk sadlarna! Vad är bra/dåligt med dem? Rekomenderas? Berätta allt ni vet! :)
Svar
1
· Visningar
903
Senast: Amore
·
Islandshäst ska för första gången tävla en riktig tävling och är jätte nervös!!!! kan inte någon säga lite tips! ska rida lätt fyrgång men min...
Svar
6
· Visningar
1 164
Senast: chrysler
·
G
Islandshäst Det här låter säkert lite konstigt, jag bara undrar, vilken gångart är den ni har svårast för att ta fram på era hästar?
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 963
Senast: kolfinnur
·
A
Islandshäst ja har en pris fråga.. min fodervärd vill köpa min häst men ja vet inte riktigt vilket pris som är relevant.. Det är en 4 gångs valack...
Svar
7
· Visningar
1 110
Senast: annizz
·
A
Islandshäst Köpte Hästmagazinet som är ute nu och på sid 38 är det en artikel där bl a Johan Häggberg intervjuas. Det är en del rätt häftiga...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
13 416
Senast: freyja
·
E
Islandshäst Ja, just nu är jag ganska förvirrad. Jag har en islandshäst som är 6 år. På sommaren har hon kliat av en del av manen (dock utan att få...
Svar
12
· Visningar
1 869
Senast: EvensPila
·
Islandshäst Är det någon här som har denna sadel? Erfarenheter av den. Vem säljer dom? Vad har ni för vidd på era?
Svar
1
· Visningar
2 192
Senast: Haffe
·
M
Islandshäst Jag har precis börjat longera min nya medryttar häst på 13 år. problemet är att hon bara springer i trav/grisepass. har prövat med och...
Svar
12
· Visningar
1 819
R
Islandshäst Hej. Jag har alltid tyckt om islandshästar och varit på tur ridningar flera gånger. Drömmen är att en gång få äga en islänning. Saken...
2
Svar
31
· Visningar
3 508
E
Islandshäst Har en liten fråga bara :angel: Undrar vad det finns för typer av islandshäst tävlingar. Har hört om distanslopp för islandshästar...
Svar
3
· Visningar
865
Senast: Gauti
·
I
Islandshäst Jag ska anmäla mig till Ungdomsklassen i T1, men det går bara att välja T1/T3, är det ändå samma sak?:crazy: På anmälan ska man välja...
Svar
16
· Visningar
1 152
Senast: oskis
·
Islandshäst Som frågan lyder, hur länge får man rida lätt klass? Jag har hört att efter man fått över en viss poäng, X antal gånger så får man inte...
2
Svar
36
· Visningar
2 576
Senast: UllaBeata
·
Islandshäst Jag har märkt att många med jusst Islandshästar rider utan vojlock eller shabrak. Varför?
Svar
10
· Visningar
1 249
Senast: jezzscar
·
L
Islandshäst Vad tycker ni om den sadeln? Jag söker en bomlös sadel som komplement til min bomsadel. Om jag förstått det rätt så är Kari Pad mycket...
Svar
3
· Visningar
1 896
Senast: LittleSnillet
·
Islandshäst Jag köpte ju Kaela som blivit inriden först i år(7 år),importerad till Sverige osv. Hon var ej töltad när jag köpte henne,vilket jag...
Svar
16
· Visningar
2 601
Senast: UllaBeata
·
U
Islandshäst Hejsan! Har läst på denna sida under många år, från och till. Mest för underhållningens skull då något nytt hästagande inte varit...
Svar
19
· Visningar
1 331
Senast: Yllet
·
L
Islandshäst hej! har en liten fundering ang för mycket barbackaridning.. Mitt sto är 15 år, har fått fyra föl. hennes rygg ser numera ut som en...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 896
Senast: Stormur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar