Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Det här vore enklare o skulle inte kännas som ett frågetecken om det inte vore för att det är min halvvilde Dorri det handlar om. Har...
Svar
2
· Visningar
837
Islandshäst Hej! Ni som har unghästflockar och inackorderade unghästar, hur resonerar ni angående besök från ägare? Anser ni att det är orimligt...
2
Svar
22
· Visningar
2 171
Senast: Freyja_bus
·
Islandshäst Då är det snart dags att flytta hästarna till bete. Markägarn är på mig så jag känner inte att jag har något val. Och flytten ger mig...
Svar
10
· Visningar
1 442
N
Islandshäst Har ni någon form av benskydd när ni lägger pass? Har ni några som ni rekommenderar? Jag ska tävla femgång men jag vet ej om det är...
Svar
18
· Visningar
1 541
Senast: Norrberge
·
L
Islandshäst :crazy: Min islandshäst Snillingur är en 10 årig 5-gångare och är inte så väl tränad. Han grisepassar mest men har tränat på traven så...
2
Svar
25
· Visningar
2 708
Senast: Gauti
·
Islandshäst Är intresserad av information från er som exempelvis har sett honom i aktion eller sett avkommor efter honom! Allt av intresse!
Svar
15
· Visningar
1 811
Senast: Pocahontas
·
I
Islandshäst Hej! Om jag vill köpa en bra, trafiksäker och snäll islandshäst som jag ej är ute efter att tävla med, vad är då ett lämpligt pris...
Svar
2
· Visningar
1 031
Senast: Gauti
·
I
Islandshäst Hur gör ni när ni rider dressyr med era islandshästar? Rider ni dem som vilken annan häst som hälst då? Men hur gör ni med tölten och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
8 590
Senast: Silkisif
·
Islandshäst Skulle det kunna funka att sätta boots på bakhovarna för att få hästen att inte släpa dem i backen? Hon lyfter alltså bakhovarna för...
Svar
5
· Visningar
1 199
Senast: ASKAPLASKA
·
R
Islandshäst Hej! jag har ett lite prblem med min unghäst som precis fyllt sex år. Han vart inriden på island 6månader och kom hit till svergie...
Svar
14
· Visningar
1 381
D
Islandshäst Åsikter om honom? Jag väntar själv ett föl från honom om ca. 3 v. Väldigt trevlig och snygg i verkligheten. Såg att han fick ett sto...
Svar
10
· Visningar
2 245
Senast: Minni-Borg
·
J
Islandshäst Hej på er! Har en liten fundering. Är väldigt sugen på Diddi Special, men. Man kan ju välja om man vill ha den i helt i läder. Om...
Svar
1
· Visningar
891
Senast: Jozzi
·
O
Islandshäst Ómi från Stav och Hrimur från Jupitertorp!. Börjar redan drömma lite om hingstar till nästa år. Det här är två som jag blir en smula...
Svar
8
· Visningar
1 470
Senast: Filippan
·
I
Islandshäst Man blir ju diskad om hästen hoppar av banan men vad gör man om den gör det? Får man åtminstone fullfölja programmet eller är det bara...
Svar
9
· Visningar
1 240
Senast: Kolbeinn
·
D
Islandshäst Detta är min 1 åring, skulle vilja ha lite åsikter om henne. Både nackdelar och fördelar. E: Jarl fra granbakken UE: freyfaxi fra...
Svar
6
· Visningar
1 346
Senast: Dokkan
·
I
Islandshäst Hur kvalar man till SM som YR/junior? Måste man tävla en lätt klass om det är första gången man tävlar?
Svar
6
· Visningar
1 324
Senast: Boj
·
M
Islandshäst Min femåriga isis som jag haft i en månad nu har ytterst känsliga bakben. Han var oskodd när jag fick hem honom men han hade varit skodd...
Svar
13
· Visningar
1 427
Senast: superbusan
·
Islandshäst När vi lämnade Kaela hos hingsten för ca 1,5 vecka sedan så körde vi enormt fel(resan tog 5h ditvägen)+ att vi hade båda barnen med oss...
Svar
5
· Visningar
1 035
Senast: IrpaSnirpa
·
Islandshäst Hittade ingen tråd direkt om denna herrn. Ni som har avkommor efter honom, eller träffat honom personligen. Vad anser ni om...
Svar
14
· Visningar
2 050
Senast: IrpaSnirpa
·
Islandshäst Min Bjór är ju silvergulsvart men fick höra nu på bedömning i Strömsholm att det finns inget som heter så! :crazy: Nej, eftersom inte...
2
Svar
21
· Visningar
2 270

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka