Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

J
Islandshäst Hejsan, Har en lite fundering. Får man ha tyngre boots på bakhovarna när man tävlar?:confused: Vet att man inte får ha mer än 300g i...
Svar
4
· Visningar
990
Senast: Jozzi
·
G
Islandshäst Vad beror detta på? Varför flyter hoven ut ibland? Gauti har så på ena bakhoven och aldrig haft så förut. Ser inte så fint ut, vill ju...
2
Svar
21
· Visningar
3 723
Senast: OlleAtlas
·
Islandshäst Har ni haft svårt att sälja era importhästar? Jag har haft två hästar ute på annons nyligen. Det är fina snälla och välridna individer...
Svar
6
· Visningar
1 131
Senast: Minni-Borg
·
A
Islandshäst Ännu en tråd till... ;) :crazy: Men jag skulle vilja veta av lite mer föreningar! T ex Vængur, Kappi, dyggur, vestur, Gauti...
Svar
15
· Visningar
1 484
Senast: jezzscar
·
V
Islandshäst vad jag förstått är det nu vetenskapligt bevisat att sommareksem verkligen är en allergi. Allergier hos människor har om jag minns rätt...
Svar
9
· Visningar
1 937
Islandshäst Sent om sider, frågan borde ha ställts för länge sen egentligen. Men det är inget relevant egentligen. Huvudsaken är att jag får ett...
Svar
5
· Visningar
1 167
Senast: Inte_Ung
·
N
Islandshäst En liten fråga. Ungefär hur mycket ligger en åring med runt 120 i blup på just nu? Cirkus?
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 552
Senast: ang
·
Islandshäst Läste just senaste numret av Islandshesten (som kom ut för ett tag sedan) om årets första bedömning i Norge, där Johann Skulasson visade...
2
Svar
29
· Visningar
3 154
Senast: Freyr
·
L
Islandshäst som rubriken säger..jag ska tävla imon =) rider bara lätt tölt & lätt fyrgång..har en väldigt het häst..hm..när ja tränar går...
2
Svar
23
· Visningar
2 064
Senast: Lipurtà
·
Islandshäst Tror ni någon av dessa passar till mitt islandssto, som har en rak rygg med normal manke, inte speciellt bred rygg, och inte...
Svar
7
· Visningar
952
Senast: LinnK
·
W
Islandshäst vet inte om det finns andra trådar ang detta, men när började ni rida med handhäst? Det är nämligen så att min yngsta islänning är...
Svar
4
· Visningar
929
Senast: kryptisk
·
Islandshäst Ja har äntligen fått en okej uppställd bild. Vill ha lite kommentarer hur han ser ut. Är han för smal/tjock tex. Vart fattas det muskler...
Svar
4
· Visningar
1 107
Senast: xipp
·
Islandshäst ja som rubriken lyder.. funderar på det, om man ska rida in en (nästan) ohanterad islandhäst MEN som är 8år, hur ska man egentligen gå...
Svar
9
· Visningar
1 621
Senast: Svanhild
·
Islandshäst Hur gör ni när ni rider med handhäst? Har ni grimma/träns? Hålller ni i handhästen eller binder ni den i hästen? Berätta! :)
Svar
14
· Visningar
1 730
Senast: Gullan86
·
I
Islandshäst Skulle ni betäcka ett sto som är 21 och aldrig haft föl som dessutom har eksem?
Svar
15
· Visningar
1 281
Senast: sambaengi
·
Islandshäst Har faktiskt bara kännt till en enda isabellfärgad islandshäst tidigare - fina Ómi från Stav. Men nu såg jag i senaste Islandshästen en...
Svar
18
· Visningar
2 423
Senast: Mel
·
Islandshäst Någon som har, känner till eller vet någon häst som är efter Svarfur fra´ Svarfho´li? Han har 7 registrerade avkommor och dom ska vara...
Svar
1
· Visningar
821
Senast: Freyr
·
G
Islandshäst Vad göra åt detta? Är så torrt och varmt ute, paddocken och allt bara dammar... :( Hovarna blir fulare och fulare. Spricker både upptill...
2
Svar
37
· Visningar
3 016
Senast: Gauti
·
Islandshäst Jag har läst tråden avla på eksem sto av Fredag Startar en ny tråd eftersom jag har ingen som helst tanke att avla på mitt sto, så det...
Svar
19
· Visningar
2 158
Islandshäst Testar lägga en tråd här med :D Hur fraktar man på säkraste sätt en sadel av en privatperson utanför sverige? (Med inbetalningar ect.)
Svar
14
· Visningar
1 048
Senast: Linisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka