Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Är det någon som har koll på det här med desinfecering av grejer när man ska rida på island? Räcker det att tvätta kläder? Hur noga...
2
Svar
26
· Visningar
6 527
Senast: astridjanbell
·
Islandshäst Frågan om islandshästens utveckling uppkom på annat ställe på Buke och jag upptäckte att jag själv inte vet svaret mer än vad jag alltid...
Svar
14
· Visningar
2 749
Senast: lilla e
·
Islandshäst Ingen väg ikring syns det. Efter 10 år hängande i grannstallet så lär dottern bli hästägare. De yttre förutsättningarna finns: Hus...
2
Svar
28
· Visningar
3 180
Senast: IslandsMalin
·
Islandshäst Är det någon som ska dit? :) eller redan är där? Själv åker jag tåg upp med Filippan, som går om ca 1h! Ska bli riktigt skoj, även om ja...
Svar
5
· Visningar
1 043
Senast: ang
·
Y
Islandshäst Hej Jag har köpt ett träns som var tänkt att ha till min islandsståg. Saken är den att tränset sitter ihop med nosgrimma (remont) min...
2
Svar
20
· Visningar
2 130
Senast: ang
·
J
Islandshäst Rubriken säger allt. En bekant till mig sade att hon tror man får tävla på hackamore? stämmer det..? :)
Svar
4
· Visningar
1 152
Senast: Jenny_H_85
·
A
Islandshäst Vad har ni för skor när ni håller på med hästarna, jag ska nämligen uppdatera mig från mina jodphurs och chaps till ett par smidiga...
Svar
10
· Visningar
1 418
Senast: Sammets_rosa
·
Islandshäst Nu har min islandshäst varit i Norge i 7 dager. Han har gått med eksemtecke ute. (Varit ute ung 4 timmar (mellan kl 12-16) varje dag-...
Svar
5
· Visningar
1 117
Islandshäst Kaela ska ju som sagt betäckas i sommar,har dock ej sett henne brunsta. Vilka tecken kan man gå på??Hon småskvetter inte,kan ju klia på...
Svar
2
· Visningar
851
Senast: fettso
·
P
Islandshäst har en ettårig nu vallack, han har rasat i vikt under våren, fått hö och rejält med kraftfoder hela vintern. Han gick som hingst ett tag...
Svar
11
· Visningar
1 550
Senast: Michis
·
Islandshäst Vilka Isabellfärgade alt fuxhingstar med ljus man o svans finns det??:bump: :love:
2 3
Svar
46
· Visningar
6 196
Senast: fettso
·
A
Islandshäst Finns det någon hingst efter honom här i Sverige el Danmark?
Svar
12
· Visningar
1 826
Senast: Toppur
·
T
Islandshäst Hur är reglerna gällande Vacciantionen? Om jag går över 12 månaders perioden med 1-2 veckor innebär det att jag måste grundvaccinera...
2
Svar
20
· Visningar
1 870
Senast: Boj
·
A
Islandshäst Bör man göra det på en sexåring, eller kan en gårdsbesiktning visa om det finns anledning att göra en röntgen?
Svar
4
· Visningar
906
·
F
Islandshäst Hej Bland min hästs förfäder finns det flera på mammans sida som har ett registreringsnummer som börjar på ISAB och sen 6 siffror. Är...
Svar
3
· Visningar
846
Senast: Korven
·
Islandshäst Hej! Är det någon som vet var man kan få tag i namnskyltar till islandshäst?, vill inte riktigt ha en vanlig, men ja hittar ingen...
2
Svar
37
· Visningar
3 941
Senast: tinafinis
·
B
Islandshäst Jag är medryttare på en häst som bara grisepassar, det är inte så kul eftersom dom två rena gångarterna hjag får på han blir Skritt och...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 546
Senast: LittleSnillet
·
Á
Islandshäst I stallet fick vi för ett antal år sedan ett föl efter Askur från Håkansgården och undan ett rödblacksto (e. Fylkir frá Flögu.) Detta...
Svar
19
· Visningar
2 645
Senast: Globus
·
Svar
8
· Visningar
1 423
Senast: Kiickan
·
D
Islandshäst Mitt sto som ska föla om ca. 1 månad har fått jätte konstiga svullnader framför juverna, typ som två avlånga bollar. Nåfgon som har en...
Svar
2
· Visningar
868
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka