Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

K
Islandshäst jag vet ej om det redan finns en sån här tråd. men men... jag har en 6:årig valack (snart 7) som jag rider som vilken anan häst som...
Svar
4
· Visningar
1 143
Senast: kolur
·
Islandshäst Är det någon som har såld häst utomlands. Reifur skall till USA om han klara vet besikningen. Någon som vet en bra transportfirma som...
Svar
6
· Visningar
1 633
Senast: valvis
·
Islandshäst Jag brukar rida en islandshäst på sommranra och ska snart ut och rida en igen. Men hur gör man för att få upp hästen i passgång...
Svar
18
· Visningar
4 920
Senast: Lokkur
·
Islandshäst Jag háller pá att bli knæpp! Jag har hittat en hæsten i mitt liv:love:(ham pá min bild), jag har fátt ett bra pris, jag har stallplats...
Svar
16
· Visningar
2 305
Senast: foldar
·
H
Islandshäst Det jag skulle behöva hjälp med är att utforma ett dressyrprogram till mig och min häst, vi ska ge oss in på FS1 och undrar bara om...
Svar
5
· Visningar
2 181
Senast: Muninn
·
J
Islandshäst Hej, Jag skulle vilja veta vad det är för nackdelar med bomlösa sadlar. /Jezz
2
Svar
27
· Visningar
3 029
Senast: Gauti
·
G
Islandshäst Har tänkt betäcka mitt sto inom ca 2-3år och funderar över vissa saker. 1, Hon är 16år i år och är pigg och i "gott skick", är hon för...
Svar
16
· Visningar
1 422
Senast: Nicke
·
Islandshäst Hur går jag tillväga om jag vill ställa ut mitt sto exteriört?? Kan det höja hennes BLUP??:bow:
2
Svar
22
· Visningar
1 783
Senast: Die_Frau
·
Islandshäst Vad har era avelsston för BLUP? Svala har 111.
2
Svar
25
· Visningar
3 173
Senast: Nicke
·
Islandshäst Har ett Gulsvart sto(står svart i papperna),hennes mamma är isabell och pappan alldeles kolsvart. Om jag då betäcker med en...
2
Svar
22
· Visningar
1 846
Senast: pemblan
·
Islandshäst Jag har en islandshäst som har haft stora problem med ryggen,nu är han mycket bättre men stelheten sitter kvar lite.Det går jätte bra...
Svar
19
· Visningar
1 826
Senast: SuzanneHunis
·
G
Islandshäst Ja tänkte visa Godi på fölmönstringen i höst men när är den och vart är den?? Någon som bor i västerås eller nära som skall åka å...
Svar
3
· Visningar
848
Senast: Globus
·
Islandshäst Min Gáski blir väldigt spänd i början när jag ska rida med spö, vill bara springs iväg, men efter ett tag när han lugnar ner sig funkar...
Svar
4
· Visningar
1 419
Senast: Jenny_H_85
·
N
Islandshäst Slänger ut en ganska radikal vinkling på gångartstävlingar, där jag tycker mig ha sett en viss skillnad på en vanlig dressyrtävling, där...
2
Svar
35
· Visningar
3 383
Senast: Muninn
·
S
Islandshäst Hjälp akut!! Fick ett påstående om att islänningar har en annan uppbyggnad i sina ryggar än "vanliga" hästar o vart paff! Araber vet jag...
Svar
3
· Visningar
1 422
Senast: Svanhild
·
S
Islandshäst Hejsan ! Jag undrar bara vad ni alla tävlingsmänniskor tänker göra för att hålla era hästar i form i sommar ? Jag och hästen vill vila...
Svar
6
· Visningar
1 843
Senast: Michis
·
Islandshäst Behöver hjälp att hitta en lämplig hingst till mitt sto. Hon är femgångare med MYCKET pass och tyvärr inga riktigt fina gångarter...
Svar
18
· Visningar
1 243
Senast: Rea
·
G
Islandshäst Nu vill jag se vilka färger ni har till isabeller=) isabellskäckar går bra de me=)
Svar
6
· Visningar
1 096
Senast: Svalan
·
Islandshäst Ja, om en vecka åker jag till island och ska köpa häst :) Ska bo på mina släktingars gård i ca 4 veckor, och välja ut en häst. Eftersom...
Svar
6
· Visningar
1 043
Senast: Korven
·
Islandshäst Någon som betäckt med honom?? Eller sett någon avkomma??Är sugen på att betäcka med honom:bump:
Svar
2
· Visningar
1 505
Senast: Sprettur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka