Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

P
Islandshäst Om ni fick välja på vilken hingst ni skulle vilja betäckt med, land den står i spelar ingen roll. Vem skulle ni valt och varför?
2
Svar
21
· Visningar
2 292
Senast: annax
·
G
Islandshäst Ja hur går de tillväga? ni som har en godkänd hingst hur gick ni till väga?? När var hur och i vilket staduim i åldern?? Ja...
Svar
8
· Visningar
1 046
Senast: Globus
·
Islandshäst Har ju häst med exem,kan göra ett hål mellan hagarna så dom får tillgång till lösdriften nu under sommaren också!:) Men går det pga...
Svar
2
· Visningar
788
Senast: Thora
·
T
Islandshäst Så, nu är det gjort! Jag har äntligen gjort slag i saken och beställt en ny sadel. Fick lite skattepengar och kunde äntligen slå till...
Svar
13
· Visningar
1 109
Senast: mazarein
·
M
Islandshäst Jag funderar på att köpa nya jodphursridbyxor. Har någon provar de som går att köpa på Hökks eller på Börjes? Är de bra? Annars...
Svar
10
· Visningar
2 113
·
B
Islandshäst Om man anmält sig till en tävling och t.ex. blir sjuk dagen innan tävlingen, måste man betala anmälningavgiften ändå? Eller får man...
Svar
5
· Visningar
926
Senast: Ryver
·
Islandshäst :banana: Svart konstantskimmel (färgväxlare). Finns vad jag vet bara 3 godkända hingstar med den färgen. Superfin!
2
Svar
37
· Visningar
5 642
Senast: em76
·
  • Låst
Islandshäst Fråga från okunnig,vad är BLUP:D:idea:
Svar
5
· Visningar
1 069
Senast: Lobelia
·
Islandshäst Ska köpa en ny sadel och skulle behöva mäta min överskänkel/ben. Vet ni om det finns någon lista på längden på benen = sitsstl ?
Svar
2
· Visningar
975
N
Islandshäst Har ni några förslag på sadel till kort rak häst med hög manke? Ej överbyggd heller.
Svar
7
· Visningar
1 127
I
Islandshäst Hur vet man att en häst är överbyggd? Var på hästen kan den vara överbyggd? Kan ni visa bilder?:confused:
Svar
6
· Visningar
1 644
Senast: ang
·
B
Islandshäst Min häst är mycket svankryggig och har ganska dåligt med muskler i ryggen.. Tänker köpa en ny sadel åt henne, den som jag fick när jag...
Svar
14
· Visningar
1 214
Senast: mazarein
·
Islandshäst vad är skillnaden mellan de olika modellerna DAC, DAC US och DGP. och om ngn kan priserna? http://www.lucchilderic.fr/
Svar
5
· Visningar
2 900
Senast: remmis
·
Islandshäst ja ska köpa mig en islandshäst nu, en skimmel och ja undrar vilken färg som kan bli snyggast på hästen träns å sadel ä svarta,
2
Svar
36
· Visningar
3 794
Senast: Astael
·
Islandshäst Är bara nyfiken på om halvstång verkar på samma sätt som pessoa? Är ingen expert på bett och dess verkan, men vet iaf att pessoa är...
2
Svar
29
· Visningar
3 821
Senast: Roheryn
·
Islandshäst ...har det ju varit i helgen, på så väl Margaretehof som Strömsholm. Någon som varit där och kan rapportera? Min lokalklubb har inte...
2
Svar
37
· Visningar
6 864
·
T
Islandshäst Vad vill du veta om de olika gångarterna och hur man tränar dem? Lista frågor så kan vi hjälpas åt att bena ut dem :-) Kan var både...
2
Svar
30
· Visningar
3 183
Senast: Korven
·
G
Islandshäst Hejsan! Jag tog upp Dropi igen ( :o :angel: ) eftersom jag ver lite seg och det liksom lades ned. Nu tar jag upp det igen, och...
Svar
2
· Visningar
834
Senast: Gneisti
·
Islandshäst Hur gammalt tycker ni stoet som äldst kan vara vid första fölningen?? Alltså ska man helst ta första fölet innan en viss ålder??:bow:
Svar
1
· Visningar
762
Senast: Gauti
·
Islandshäst Varför ser man aldrig islandsryttare med allroundsadlar? De flesta rider ju mest ut, även om många också jobbar med dressyren. Funkar...
Svar
10
· Visningar
1 486
Senast: Globus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka