Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

O
Islandshäst Jag väntade ju föl. Min Heba betäcktes innan hon for från Island. Det lilla fölet föddes i torsdags och allt såg fint ut. Men han kunde...
Svar
16
· Visningar
3 244
Senast: OlleAtlas
·
Islandshäst De senaste gångerna jag tävlat har jag fått katastrofala poäng för skritt..... och domarna har haft fullständigt rätt! Överilat, spänt...
Svar
10
· Visningar
1 310
Senast: Roheryn
·
Islandshäst Hur vanligt är det att eksemtäcken inte hjälper mot klådan? Har för första gpången i år täcke på min häst, dock ej nån islänning, men...
Svar
11
· Visningar
1 228
Islandshäst Är ledsen vet snart varken ut eller in. Började med att vi köpte gård i början av året,då hade vi bara Oskar våran shettis,som jag köpt...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 692
Senast: banazir
·
L
Islandshäst Haha, jag är inte så van vid islandshästar och igår skulle jag och min kompis ta av och ta på isisen ett. Herregud att ni står ut. Hela...
Svar
14
· Visningar
2 311
Senast: Minning
·
J
Islandshäst Hoppas att denna tråd hamnar rätt, tänkte att det är ju delvis om avel också är det islandshästar: Islandshästavel :idea: 2006 fick...
Svar
8
· Visningar
1 237
Senast: Lockan
·
Islandshäst Jag ska skicka 2 töser till Dannmark för betäckning :) Men hingsthållaren och jag har lite kommunikationsproblem. Jag undrar om någon...
2
Svar
20
· Visningar
2 129
Senast: Itchie
·
Islandshäst Hm min sadel har börjat glida fram,sitter bra först men flyttar sig under ridningen... Ngn som använder förgjord??Är det bra??Vill ej...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 875
Senast: tjenaelin
·
Islandshäst Min häst står på ett jättefint ställe, vi trivs båda, folket är trevligt, hagarna stora och det är en lagom flock hästar på 9 i blandade...
Svar
9
· Visningar
1 192
Senast: Real_Life
·
Islandshäst var och tittade på en tävling häromdagen. det var en häst som rörde sig underligt i tölten. alltså inte pass/ travtakt och de där...
Svar
4
· Visningar
1 432
Islandshäst Vad är åsikt om det? När jag sitter och glor på Worlfengur och mina egna pass så ser jag ju att det förekommer.Ofeigur882 var tex avlad...
Svar
1
· Visningar
893
Senast: PetraC
·
M
Islandshäst Jag har ett litet dilemma... var och tittade på ett par hästar på norra Island i helgen och fastnade för två. Köpte den ena idag men kan...
Svar
7
· Visningar
1 201
Senast: Martiniq
·
Islandshäst Jag har inte tänkt att betäcka nån i år, men har nu kommit på bättre tankar. Jag kommer bara inte ihåg vad hingsten heter fast jag vet...
Svar
9
· Visningar
1 234
Senast: annax
·
Islandshäst Kaela hade ju 1 1/2 veckas vila,innan vilan hade vi ju påbörjat tölten innan vilan(håller på att med tränares hjälp lära henne tölta)och...
Svar
1
· Visningar
907
Senast: Gauti
·
Islandshäst Några ideer? Har kikat på Kentaur Kari, men har inte provat på.. Vad tror ni om Hrimnir? Star Trek tyckde jag blev för lång på henne...
Svar
3
· Visningar
1 061
Senast: Linnerle
·
S
Islandshäst hallo ! :) I morgon ska jag vara med och träna för en dressyrtränare som kommer hit och håller lektioner för ett antal ryttare&hästar...
Svar
12
· Visningar
1 478
Senast: Spói
·
R
Islandshäst Hur rider man då? Har aldrig gjort det förr (i uttagningen alltså) men på tävlingen i helgen kommer vi rida 3 och 3. Var startar man...
Svar
3
· Visningar
889
Senast: Nicke
·
Islandshäst Då jag sålt min Wintec sadel, eftersom den inte passade hästen alls har jag funderat om Börjes Pintosadel, x-tra vid skulle kunna vara...
Svar
3
· Visningar
1 030
Senast: Sammets_rosa
·
Islandshäst Har funderat på att köpa ett sådant.. Någon som har det till era isisar som kan berätta mera om det? :bow:
Svar
9
· Visningar
2 058
Senast: lightprodukt
·
Islandshäst Jag har ju en 5 årig islänning som fick eksem när han var 1 år gammal. Har inte behövt använda eksemtäcke än eftersom jag har ett bra...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
7 603
Senast: Minni-Borg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar