Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En otrygg häst ligger inte ned långa stunder dagligen!
En otrygg häst ligger inte ned långa stunder dagligen!
För att hon slängt av mig när jag red!!Men det har bara hänt en gång!!Tyckte NH och ledarskapsövningar var jättebra tips!!
Sedan så vet jag sedan innan att tänderna behöver ses över,så ska till hästtandläkaren på Måndag!!
Hade först vet ute men hon var inte så duktig på det med tänderna(trots att jag bett om ngn som var det).
En häst jag känner som kom från island fick vila ett helt år när han kom till sverige.Förmodligen för mkt krav på sig island som hästen inte klardade av.
Idag är hästen en gentleman.
Tack!!Jag kommer skriva om det sker ngn förändring,ska kolla så att hon inte har ont någonstans eller att utrustningen inte passar.
Sanningen är väl den, att en seriös kiropraktor inte ska behandla en häst utan att den först blivit undersökt av veterinär, en sådan behandling ska/får aldrig ersätta veterinärvård.
Så mycket omdöme bör man ha som vårdgivare, den enda skada som i sig skulle kunna förvärras är i så fall kissing spines men här bör man vara så utbildad att man kan se de första symtomer för detta och lägga behandlingen på hyllan.