Namnskyltar

Sv: Namnskyltar

såhär ser min skåpskylt ut :angel:
9413738.jpg

:love:

Okej! fastna inte direkt för någon skylt där,
nja ja är såhimla kass på sånt där med att göra själv, blir aldrig som man tänkt sig=) så vill helst ha en man köper=) :rofl:

PMa mig så kan jag hjälpa dig. Målar skyltar på beställning med töltande isis i din egen hästs färger. Kräver foto om de har speciell teckning... Olika storlekar, grundfärger och modeller, ingen blir den andra lik:D. / Ninni

Min medryttarhästsägare har målat skyltarna i hennes stall. Dom blev jättefina^^ :) Men om man inte gillar att vara kreativ så är det nog bättre att köpa. Men jag skulle ha målat egna :D

Hallå!
Jag säljer handmålade boxskyltar helt efter hästägarens önskemål, valfri färg typsnitt osv, några exemxel finns på hemsidan www.tvirre.se under illustrationer.

Fina boxarskyltar finns hos www.an-design.se vi har beställt till alla våra hästar därifrån. De är handmålade och jättefina.

Okej! fastna inte direkt för någon skylt där,
nja ja är såhimla kass på sånt där med att göra själv, blir aldrig som man tänkt sig=) så vill helst ha en man köper=) :rofl:

Om du har typ photoshoper, paint shop eller liknaden så kan man göra riktigt grymma designer där.

Här är bild o ett exempel på vad som finns sen får man namn o stam ingraverat.

2244s_834.jpg

158_819.jpg

Senast ändrad:

Liknande trådar

Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
267
Senast: Roheryn
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
728
Senast: Squie
·
Utrustning Får hem 2 varmblod och funderar om inte en av islandssadlarna jag har kan fungera. Naturligtvis kommer jag märks det när jag provar😅...
Svar
10
· Visningar
693
Senast: Roheryn
·
Träning Hej! Vi har två islandshästar som står på mina föräldrars gård, valack 23 år och sto 16 år. Vi har haft dem i många år och tidigare red...
Svar
12
· Visningar
1 385

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka