Pinsamt vid avelsbedömning i Norge!

Sv: Pinsamt vid avelsbedömning i Norge!

Jag tog prispengarna och han rosetten - schysst deal va :D

Det är det som är det fiffiga med att ha flera trevliga ridhästar i sitt stall..man behöver inte nödvändigtvis ha ridit hem dom själv, men dom dekorerar mitt stall så snyggt ändå :D

Fast jag HAR ridit hem mina rosetter :o

Vågar inte tänka på hur många tävlingar jag varit på och hur mycket koldioxid jag släppt ut när jag kuskat mellan dem med tanke på att de fyller en flyttlåda, i brist på stall :crazy:

När jag tänker efter så stör det nog Svartens ego att inte ha någonstans att ha sin "skrytvägg" :cool: Tänk om folk misstar honom för en vanlig skogsmulle typ polarn Dreygur :eek:

Nu blir jag nostalgisk... För mig gick det troll i de röda rosetterna, det tog flera år innan jag lyckades få just en röd. Och de var ju snyggast :p

Fast jag HAR ridit hem mina rosetter :o

Vågar inte tänka på hur många tävlingar jag varit på och hur mycket koldioxid jag släppt ut när jag kuskat mellan dem med tanke på att de fyller en flyttlåda, i brist på stall :crazy:

När jag tänker efter så stör det nog Svartens ego att inte ha någonstans att ha sin "skrytvägg" :cool: Tänk om folk misstar honom för en vanlig skogsmulle typ polarn Dreygur :eek:

Nu blir jag nostalgisk... För mig gick det troll i de röda rosetterna, det tog flera år innan jag lyckades få just en röd. Och de var ju snyggast :p

Jag vet jag vet! Lugn i stormen :D Jag har ganska god koll på din karriär, och den har varit lysande!
Jag syftade med på mitt eget stall här, som inte är i närheten av dina nivåer :p
Men det är kul med en massa rosetter på olika tävlingsnivåer :) Färglada de med..

öh - lysande ? hohoho - jag menade mest att det är pinsamt att man åkt runt så mycket. I dagens "värde" skulle nog inte resultaten räcka så där jättelångt precis, det var liksom lite mindre konkurrens på nittiotalet :D

öh - lysande ? hohoho - jag menade mest att det är pinsamt att man åkt runt så mycket. I dagens "värde" skulle nog inte resultaten räcka så där jättelångt precis, det var liksom lite mindre konkurrens på nittiotalet :D

Mm. Mina färgglada håller också ålderns patina, men är lika roliga för det ;) Kul hade man :)

Någon som vad han fick för bedömning i tyskland?

Sånt behöver man inte berätta;)

Någon som vad han fick för bedömning i tyskland?

Garris bedömning från Tyskland:

Datum: 20.05.2007
Bedömning: Dritteltreffen Nord auf dem Störtal
Iceland/FIZO/FEIF:International FEIF show - FIZO
Häst: IS1998125220 Garri frá Reykjavík
Ryttarens ID nr IS2501695319
Namn: Jóhann Rúnar Skúlason

Tölt 9
Trav 9.5
Pass 8
Gallopp 9
Spirit 9.5