Sv: Pinsamt vid avelsbedömning i Norge!
Har DU själv vunnit passtävlingen eller hästen
/Tim med SM-silver i pass
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
/Tim med SM-silver i pass
Jag tog prispengarna och han rosetten - schysst deal va
Fast jag HAR ridit hem mina rosetter
Vågar inte tänka på hur många tävlingar jag varit på och hur mycket koldioxid jag släppt ut när jag kuskat mellan dem med tanke på att de fyller en flyttlåda, i brist på stall
När jag tänker efter så stör det nog Svartens ego att inte ha någonstans att ha sin "skrytvägg" Tänk om folk misstar honom för en vanlig skogsmulle typ polarn Dreygur
Nu blir jag nostalgisk... För mig gick det troll i de röda rosetterna, det tog flera år innan jag lyckades få just en röd. Och de var ju snyggast
öh - lysande ? hohoho - jag menade mest att det är pinsamt att man åkt runt så mycket. I dagens "värde" skulle nog inte resultaten räcka så där jättelångt precis, det var liksom lite mindre konkurrens på nittiotalet
öh - lysande ? hohoho - jag menade mest att det är pinsamt att man åkt runt så mycket. I dagens "värde" skulle nog inte resultaten räcka så där jättelångt precis, det var liksom lite mindre konkurrens på nittiotalet
Någon som vad han fick för bedömning i tyskland?