Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Hur rider/tränar ni era dräktiga ston??Tävlar ni?? Hur långt fram i dräktigheten??
Svar
4
· Visningar
792
Senast: yew98fq
·
J
Islandshäst Jo det är så att jag rider en islänning, och jag brukar rida i skritt, trav, galopp och tölt. Men jag har fortfarande ingen aning om hur...
Svar
1
· Visningar
950
Senast: Gauti
·
M
Islandshäst Hur får jag min 8åring att gå i form i trav? Jag har inga problem att få honom i trav men så fort jag tar lite i tyglarna så lyfter han...
Svar
15
· Visningar
1 723
Senast: Nisses333
·
Q
Islandshäst Är det någon som har/har haft en sådan till er islandshäst? Fördelar? Nackdelar? Vad har/hade ni för storlek?
Svar
11
· Visningar
1 959
Senast: Thora
·
Islandshäst Någon som känner till eller har en sådan? Står i färd med att köpa en hingst efter honom och är nyfiken på avkommorna:bump:
Svar
5
· Visningar
1 163
Senast: malinvz
·
Islandshäst Hej! Va tycker ni om att sätta 10mm skor fram? Bra/Dåligt? I detta fallet rör det sig om 5-gångshästar, mer mot passtakt än travtakt...
2
Svar
25
· Visningar
4 256
Senast: Björk
·
B
Islandshäst Hejsan! Är inte säker på att detta hamnade rätt, så flytta gärna men ta inte bort! Ska ta en eksemhäst på foder nu över ett tag...
2
Svar
25
· Visningar
2 602
Senast: ancan
·
Islandshäst Hej! Ja, som frågan lyder, hur mycket kunskaper ska man ha för att våga sig på en unghäst? Har fått barn och lånade då ut min...
Svar
7
· Visningar
1 865
Senast: Michis
·
S
Islandshäst Jag vet att när jag har kommit över 5,0 i slutpoäng i Lätt Fyrgång tre gånger får jag inte tävla den grenen längre, men än så länge har...
2
Svar
26
· Visningar
1 968
Senast: HlínLover
·
E
Islandshäst Vet ju förståss att det är olika med olika hästar beroende på arvsanlag. Men undrar på ett ungefär. Mitt sto är 134 cm nu. Rent...
Svar
1
· Visningar
1 288
Senast: Boj
·
I
Islandshäst Med risk för att låta dum men hur är bästa sättet at förberada samt att lägga en häst i pass? Hästen i fråga är en femgångare på...
2
Svar
30
· Visningar
6 752
Senast: Invincible
·
Islandshäst Nån som har eller ska ta föl efter honom? ;)
Svar
12
· Visningar
1 657
Senast: Vordís
·
Islandshäst Hur hanterar ni era hästar när de blivit överansträngda ?
Svar
7
· Visningar
963
Senast: Kiickan
·
Islandshäst Hingsthållaren ringde precis, Kaela är dräktig på första försöket!!!:) 17 dygn sa vet. Kan någon hjälpa mig när fölet beräknas komma...
Svar
9
· Visningar
1 055
Senast: Troelli
·
L
Islandshäst Hejsan! Jag rider en Islänning några dagar i veckan nu på sommaren som jag skulle behöva hjjälp med.. Han är bara 7 år och kan...
Svar
10
· Visningar
1 317
Senast: Sunnatunna
·
F
Islandshäst Har ett stort islandshäst sto på 4 år,som jag börjat promenera/klättra i skogen med. Tänkte försöka få henne att muskla sig lite innan...
Svar
10
· Visningar
2 056
Senast: fannar
·
D
Islandshäst Väntar på en häst från Island, köpte honom i början på juni, och fortfarande har inget plan gått hit. Någon som vet när nästa plan ska...
Svar
2
· Visningar
919
Senast: foldar
·
Islandshäst Kaela ska ultraljudas Måndag eller Tisdag nästa vecka!! Hur hade ni gjort,hade ni åkt dit för att vara med?? Det är 20 mil enkel...
Svar
10
· Visningar
1 063
Senast: fettso
·
N
Islandshäst Som överskriften (nästan) lyder. Jag ska tävla femgång nu i höst. Många använder ju boots (utan vikt) för att skydda. På min häst...
Svar
15
· Visningar
2 102
Senast: Silkisif
·
E
Islandshäst Är lite sugen på en Ken Tauri sadel special eller exlusiv från Agersta. De säljs även under namnet Ken Tauri kari II standard eller mer...
2
Svar
20
· Visningar
5 101
Senast: Linisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • När brukar uppfödare höra av sig?