Uppklassning

Sv: Uppklassning

haha jaa jag har kvalat helt! i bägge :D Duktiga pollen:D Juste jag har köpt en till polle:D

Jag vet ju att du köpt en till. Då e det bara att köra på lättklassen med honom ivår.

jaa men det kanake bara blir 3 lätta tävligar;) du ska se hans jävla trav och galopp:eek: och tölten blir bara bättre och bättre:D

Men då det nya systemet sätts in, hur blir det då? Kommer uppklassningar fortfarande vara det som gäller? Altså, har dom ens koll på vilka som har klassat upp sig eller ej i L-klass?

Liknande trådar

Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
508
Skola & Jobb Skulle gärna köpt Sketchers, men de är en smula för dyra. Vilka är era bästa tips? Har Jalas nu och de är ingen hit (för). Får ont i...
Svar
8
· Visningar
352
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 475
Senast: Grazing
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 527

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix
  • Födda 2024