Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

C
Avel någon som känner till någonting om denna hingst & vill berätta lite om honom? någon information & eller bilder? någon kanske har ett föl...
Svar
11
· Visningar
1 530
Senast: Teareyese
·
L
Avel Vilken hingst skulle ni ta till ett ganska grovt Epson-sto om ni ville ha en avkomma till dressyr? Stoet är e: Epson-Ganesco-Immer...
Svar
15
· Visningar
2 187
Senast: Kim_N
·
F
Avel Vart vänder man sig för att får tag på Beach Boys frysta för betäckning??? För han är väl still going strong :confused:
Svar
12
· Visningar
1 387
Senast: Splittan
·
Avel Jag är rätt usel på det här med färger förutom att jag har koll på hur de vanligaste färganlagen nedärvs så nu har jag en fråga till er...
Svar
9
· Visningar
1 657
Senast: No1
·
Avel Har själv en 3-årig vallack, e Rubinrot-Krevad-Herkules, och är nyfiken på hur andras 3-och 4-åringar har utvecklats!? Min föddes i...
Svar
5
· Visningar
1 324
Senast: Damp_
·
Avel ]Hej hopp! Skulle behöva lite hjälp med hingstval til mitt sto! Hon är e Napoleon. ue Krevad! Stor å grov! Plant kors! :( Skulle vilja... 2
Svar
30
· Visningar
2 250
Senast: Lottiz
·
Avel Jag skulle vilja veta lite mer om dessa hingstar. Psyke, bilder, resultat osv. Har varit inne och kollat på bådas hemsidor men har inte...
Svar
15
· Visningar
2 741
Senast: peråke
·
Avel ...Lambourghini inte setts ute på tävlingbanorna eller att det inte gått att hitta tävlingsresultat för honom. Nu har jag svaret...
Svar
12
· Visningar
1 173
Senast: pastejja
·
C
Avel Hur blir det om man köper en godkänd shettishingst, hur ofta ska de visas om osv, för att få behålla sitt tillstånd/bedömning? Kan ni...
Svar
5
· Visningar
762
Avel Är det någon som vet när den kommer? 4 5 6
Svar
113
· Visningar
7 346
Senast: Victovie
·
M
Avel när anser ni att man bör betäcka stoet? utomlands har jag fattat det som att många betäcker så att stona fölar redan i februari. är... 2
Svar
24
· Visningar
2 221
Avel Ni som är duktiga på det här.... ;) Vilka arabhingstar i svensk avel idag har Mamluk i sin stam? Gärna nära. Jag är enbart nyfiken då...
Svar
17
· Visningar
1 492
Senast: neywaz
·
Avel Blev förvånad när jag läste på Ridsports hemsida om tävlingarna i Göteborg. "Snabbast av alla – Ludger Beerbaum som visslade runt i...
Svar
1
· Visningar
748
Senast: k i m
·
Y
Avel Hejsan! Hört rykten om att D-Day blivit borttagen från aveln, för att han lämnar för dåligt temperament. Är detta sant? Vill gärna ha...
Svar
3
· Visningar
1 008
Senast: roslagen
·
Avel Kanske inte ska ligga på avel men jag vet inte vart jag ska lägga den annars. Hur gammal ska en hingst vara innan man kastrerar den...
Svar
3
· Visningar
800
Senast: FT_ryttare
·
J
Avel Är det någon som vet något om hingsten Trento B som är e:Krack C?? Är nyfiken på denne hingst då vårat sto har en avkomma efter...
Svar
7
· Visningar
1 249
Senast: hoppsann
·
H
Avel Kort och Gott; Vad tycker den samlade expertisen om Impuls? Jag tycker att han var trevlig och ädel och såg väldigt mjuk och lätt ut...
Svar
10
· Visningar
1 047
Senast: Helan
·
A
Avel Skulle behöva lite tips på dressyrhingst till mitt sto e Amiral-Hertigen. Önskemål är en högställd hingst med lång hals och gott...
Svar
2
· Visningar
812
Senast: Aniratak
·
Avel Sitter med en komplett lista över alla verksamma hingstar trodde jag men måste ha missat hingst med stamboksnr 1127? Namn, ras, stam...
Svar
4
· Visningar
868
Senast: Zuzzi
·
S
Avel Nu har jag äntligen bestämt hingst och det blir Roven xx. Men... När betäcker man? Första gången jag låter betäcka min häst. Hon blir 3...
Svar
11
· Visningar
1 115
Senast: snusisgirl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka