Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

K
Avel hej hej allihopa!!! skulle bara höra mig för om ni andra på buke har dräktiga ston som är sura till max. mitt sto är i 7 månaden...
Svar
6
· Visningar
2 131
Senast: krullidutt
·
A
Avel Hur länge rider ni era dräktiga ston, alltså arbetar dem, och vilken grad av arbete? Hur märker man att hon tycker det är jobbigt pga...
Svar
10
· Visningar
4 589
Senast: Jochanda
·
Avel Kan vara annan stavning. Men det ska finnas en tysk(?) hingst som heter det. Någon som vet vilken jag menar? Isåfall vill jag...
Svar
7
· Visningar
704
Senast: Cyllene
·
M
Avel e: Sacramento Song xx-Wahnfried. Någon som vet om det finns något websida med info om honom? kollat runt lite men hittar inget roligt...
Svar
1
· Visningar
586
Senast: Cyllene
·
Avel Mitt sto ska föla i början av april, har inte försäkrat fostret....men är det för sent tro? Nån som vet nått??
Svar
4
· Visningar
837
Senast: LECH
·
M
Avel Hjälp! Håller på att sälja min korsningshingst Shetl/welsh. Han är idag 94cm hög(10 mån). Hur stor kan man förvänta sig att han kan bli...
Svar
2
· Visningar
882
Senast: malmmia
·
P
Avel Finns tidigare års bruksprovsresultat någonstans att finna på nätet? Alltså av den här typen...
Svar
5
· Visningar
710
Senast: Hysterisk
·
W
Avel Angående tråden om 30, 70 och 100 dagars bruksproven för hingstarna i Tyskland, så tycker jag att vi även skall ta upp " 3 års testen...
Svar
1
· Visningar
670
Senast: Katinkas
·
Avel Enligt ASVH alltså! I senaste Ridsport står det: "En högt uppsatt person i ASVH avslöjade att h*n regelbundet läser på Bukefalos... 3 4 5
Svar
96
· Visningar
7 620
Senast: The Bride
·
Avel Min halvblodsvalack är e: Mowgli 637.. Jag är lite nyfiken på hur andra avkommor efter honom är, speciellt i lynnet, då min herre är en... 2
Svar
31
· Visningar
2 661
B
Avel Är det någon som har en bild och lite info om Elberton? Vet inte mycket om honom och min kompis (som har en valack efter honom) satt och...
Svar
3
· Visningar
1 126
Senast: Bums
·
H
Avel någon som har en avkomma efter for feeling? bild? och hur är den i temperamentet? mitt sto ska få en i juni :)
Svar
2
· Visningar
786
Senast: saila
·
L
Avel Jag letar efter en hingst till min new forest på 139,7 cm. Hon är väldigt grov och lite mer som connemara i typen. Hon går iaf Lb...
Svar
3
· Visningar
1 118
Senast: saila
·
A
Avel har ett 18årigt kallblod som jag gärna skulle vilja betäcka men jag e väldigt osäker då hon inte haft föl tidigare... hon är fullt...
Svar
2
· Visningar
669
Senast: AC-36
·
G
Avel Min kompis ska visa sin newforest på treårstest i vår och undrar om dom ska visas flätade?Står det nåt om det i reglimentet?
Svar
1
· Visningar
644
Senast: ameo
·
K
Avel Tittade på de nya blupsiffrorna för hingstar och såg att Artist ligger på 115 i hopp, alltså minimikravet för A-premiering. I mina öron...
Svar
13
· Visningar
1 558
Senast: Ralda
·
Avel Jag har ett engelskt fullblodssto, som är registrerat som fullblod (raskod 01) men i fel avelsförbund, dvs hos ASVH. Hennes pappa...
Svar
1
· Visningar
794
Senast: Masse
·
Avel Jag har ett sto som är en Tysk import. Oldenburgermärkt. I Tyska hästars pass står det ju sällan hästens namn utan bara reg.nummer. Jag...
Svar
10
· Visningar
1 239
Senast: Marna
·
S
Avel Hur i hela friden kan min lilla minishetland ha betäckt grannens nordsvenska ardenner??? Först trodde jag grannen ljög när han sa det... 2
Svar
37
· Visningar
3 648
Senast: Idrus
·
S
Avel Jag ska betäcka mitt sto Fatonia nu i vår och det är första gången för mig, så jag vet inte riktigt hur det ska gå till. Är det någon...
Svar
13
· Visningar
1 335
Senast: Barabia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka