Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

T
Avel Jag vill en dag ta en avkomma på kompisens sto. Då avkomman ska vara till mig så tar jag mig friheten att önska detaljer ;) Vi börjar...
Svar
13
· Visningar
1 214
Senast: pastejja
·
N
Avel Finns det någon film ute på nätet på honom (& hans avkommor)? Är mycket intresserad av honom men hittar ingen information alls... Hjälp...
Svar
13
· Visningar
1 955
Senast: Qbaby
·
L
Avel Finns det någon sida där man kan se vilka avkommor tidigare verksamma ston och hingstar lämnat? Jag har hittat en sida för norska...
Svar
1
· Visningar
633
Senast: lycka
·
Z
Avel Vad är ett stuteri och vad betyder egentligen ordet???:confused: Kan man ha ett stuteri även om man bara har en hingst och två...
Svar
2
· Visningar
6 369
Senast: ameo
·
Avel inför avelsmänniskor. Vad tycker ni jag ska prata om? Ni är ju en del här som vet min bakgrund osv. Vad hade ni velat jag skulle... 2
Svar
20
· Visningar
1 569
Senast: Jejan
·
J
Avel Vilka erfarenheter har ni av hingsten lemon? Bra/dåliga Kap?:idea:
Svar
3
· Visningar
789
Senast: chrysler
·
E
Avel Jag undrar om ni med erfarenhet av avel skulle kunna dela med er lite angående föl som föds sent på säsongen. Peppar, peppar, ta i trä...
Svar
4
· Visningar
940
Senast: e1967
·
Avel Hej. Jag är lite intresserad av vad små ston ni tar emot till era hingstar? jag menar hur stor storleksskillnad är ok? Det vore...
Svar
12
· Visningar
1 360
Senast: Hadjak
·
Avel Vad skall man använda till min dam då?? JM eller AF????? 1 2 3 4 5 6 7 8 Film 1 2 3 Som ni se så kan hon se väldigt... 2
Svar
38
· Visningar
2 670
Senast: crazy
·
E
Avel Någon som varit där? Ska åka dit i höst som sällskap till en bekant. Är det bra kvalitet på ponnyerna som säljs? Hur går det till att...
Svar
2
· Visningar
767
Senast: Emoyeni
·
Z
Avel Jaha nu har proppen kommit! Är det någon som skall dit med hingst eller vet någon som kommer? Nu är jag nyfiken! Vi ska iaf dit med...
Svar
19
· Visningar
1 737
Senast: Welsh
·
P
Avel Någon som vet på vilken hemsida man kan hitta typ alla sv halvblod och söka på deras stamtavlor och sånt? Tacksam får svar :bow:
Svar
6
· Visningar
758
Senast: pollan
·
Avel Jag har ett 6årigt halvblod som kommer från irland och skulle vara jätte tacksam om någon vet var man kan hitta information om hingstar...
Svar
7
· Visningar
1 132
Senast: asan
·
Avel Jag har en val efter amiral 764 född-00 och nu är jag väldigt nyfiken på er andra som har avkommor efter denna vackra hingst, vad era...
Svar
7
· Visningar
3 059
Senast: Camzan
·
Avel Jag är, ur ren avelssynpunkt, intresserad av det möderne och den stostam som ligger bakom dressyrhästen Max, e: Master-Alpen Fürst, som... 2
Svar
20
· Visningar
2 121
  • Låst
Avel Mitt fbl sto är dräktig med Cathageno och är beräknad till den 23 Mars. Förra året fick hon 10 dagar tidigare med samma hingst. Hon har...
Svar
8
· Visningar
924
Senast: ameo
·
Avel Har inte hittat så himla mycket om Looping här på forumet, så jag tycker det är OK att ge honom en egen tråd. :idea: Fram med all... 2
Svar
32
· Visningar
4 805
Senast: lina
·
Avel Läste Lene Nissen Lembkes inlägg i Ridsport idag där hon ansåg att man inte skulle godkänna annat än 4-års o äldre hingstar som hade... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 803
Senast: Avelsfantast
·
G
Avel Blev en till tråd nu.... Jo får vem som helst som har en hingst erbjuda betäckningar på ston? Har visst inte hängt med alls sista...
Svar
6
· Visningar
1 014
Senast: wolken fee
·
Avel Har fått en förfrågan om att producera en FT-avkomma utav ngn av mina ston. Bara en ytlig diskussion med en bekant, men min nyfikenhet... 2
Svar
32
· Visningar
2 757
Senast: starstruck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka