Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

• Låst
Avel kom ut i stallet i morse, fodrade och skulle släppa ut hästarna när jag upptäckte vaxpropparna på den dräktiga hästen. Hon är beräknad...
Svar
6
· Visningar
1 835
Senast: ameo
·
Avel Någon som vet något om honom? Vill veta i princip allt om honom.. Någon som vet vad det kostar att betäcka med honom?
Svar
5
· Visningar
1 071
W
Avel Efter bruksprovet i år, så undrar man om Steg 1 och Steg 2 inte har förlorat sin betydelse. När man kan betala start avgift till steg 2...
Svar
9
· Visningar
1 091
Senast: Mys
·
I
Avel Hej! Kan man ha en hingst på ca 160 cm ihop med ett litet shetlandssto? Vill ju inte ha nåt föl mellan de två, men har inte plats...
Svar
8
· Visningar
958
Senast: ameo
·
I
Avel Hejsan! Jag har ett fem år gammalt berbersto i Niger (Arwen) som parades den 15 januari 2005 och har verkat dräktig ever since. Efter...
Svar
9
· Visningar
1 690
Senast: Isthar
·
M
Avel Kan någon hjälpa mig? Jag har fått reda på att det ska finnas skäckiga fullblod, finns de i sverige är det någon som kan tipsa om...
Svar
5
· Visningar
1 439
Senast: martina
·
H
Avel hej ja har en liten fundreing va står fff och ffm för i stamtavlan?? :S
Svar
4
· Visningar
736
Senast: Masse
·
H
Avel Vad är skillnaden på dessa raser? P.R.E = ? Andalusier = ? (samma som P.R.E?) Lusitano = ? Hispano = ? De kommer väl från olika...
Svar
7
· Visningar
5 410
Senast: Helan
·
B
Avel blev han inte gdk av AVN -06? Gränsbo skulle erbjuda honom på TAI. Tycker det verkar lite mysko efs han var bästa gångartshäst i...
Svar
8
· Visningar
1 621
Senast: mimus
·
J
Avel Berätta allt ni vet om hingsten Marco Mitras och hans avkommor..?:idea:
Svar
1
· Visningar
997
Senast: Pazuzu
·
P
Avel Har blivit intresserad av denna hingst då jag såg att han har höga bedömningspoäng i hoppning, 8-10 uppsuttet och 8-8 i ridbarhet. Någon... 2
Svar
39
· Visningar
4 190
Senast: sabina84
·
T
Avel Varför kan inte vårt avelsförbund hjäpa till att organisera riktiga auktioner? Jag och fler uppfödare med mig efterlyser detta. Vi har...
Svar
11
· Visningar
1 172
Senast: tiga
·
Avel Vill de inte ha några ston eller vad är det frågan om? :confused: :crazy: :confused: Blir så trött, håller som bäst på att söka... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 643
Senast: Görel
·
R
Avel Det borde vara fler än bara jag som har huvudet fullt av frågor inför min allra första (och ponnyns) fölning, vore kul att höra vad ni...
Svar
17
· Visningar
1 550
Senast: rulana_korsbar
·
F
Avel jag har en new forest e: casmirsborgs avocado u:robilett nån som vet något angående dessa hästar??? bilder??? hade varit kul å veta lite...
Svar
5
· Visningar
963
Senast: Chima
·
M
Avel http://www.horse-gate.biz/product_info.php?info=p4_Selected-Sires-of-Germany-2006---2007.html Någon som har denna bok ? Har bläddrat i...
Svar
15
· Visningar
1 156
Senast: Darby
·
E
Avel Förlåt om jag är jättekorkad eller så nu, men jag fattar faktiskt inte detta! Letar efter häst och hittade en annons som verkar bra. Men...
Svar
5
· Visningar
1 008
Senast: Sara-Ida
·
Avel Jag funderar igen, om man tex. vill avla trakhener i Sverige och har ett fullblodssto (av något slag), och betäcker med en...
Svar
7
· Visningar
957
Senast: pastejja
·
Avel Bedöms både fölet och mamman då eller är det bara fölet som får poäng?
Svar
6
· Visningar
921
Senast: Masse
·
Avel Linjeavla på Cor de la Bryeré om märren på faderns sida har 4+6 samt 6e led och på mödernet i 3e led och betäcka med hingst som är e...
Svar
1
· Visningar
605
Senast: Katinkas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka