Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Ska betäcka mitt sto igen i år och vet inte vilken jag ska välja . First Wish och stoet är De Niro-Master -Happy Day Eller Briar...
Svar
3
· Visningar
764
Senast: borsalino
·
G
Avel Vad tycker ni andra stoägare om avgifterna till hingsthållaren? Ska man betala språng,eller 20dagars, 90dagars, Levande föl..mm Tycker... 2 3
Svar
51
· Visningar
3 987
Senast: Masse
·
Avel Danska "bruksprovet" för palominos verkar pågå nu. Bilder från löshoppningen har kommit upp... Vad säger vi i Sverige? Finns det... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 573
Senast: Argamak
·
Avel Sökte lite på dessa två hingstar men hittade inte speciellt mycket någon stans, så jag tänkte att jag försöker med er här! har precsi...
Svar
10
· Visningar
1 262
Senast: Behati
·
J
Avel Är det någon som har en avkomma efter Chamberlain. Jag har problem med att få pass till min, undrar hur det går för Er andra.
Svar
1
· Visningar
639
Senast: peråke
·
Avel "Oldenburgförbundet har efter ett besök i Sverige i slutet av förra året godkänt fyra svenska hingstar med genuin svensk härstamning...
Svar
3
· Visningar
1 138
Senast: Görel
·
Avel Vet nån någon bra sida att söka ardennrar på? Släktingar osv.. Har ni nån avkomma efter dom här 2 ihop? Pargus/Pragus Kommer inte...
Svar
3
· Visningar
715
Senast: tess91a
·
S
Avel Hej! Jag funderar på att betäcka mitt sto och nu skulle ja vilja ha lite tips på hingstar. Mitt halvblodssto Sonica är e. Wartung ue...
Svar
8
· Visningar
1 210
Senast: aldente
·
W
Avel Går det att ställa ut ett sto med okänd härstammning? Hon är så väldigt fin och har fått så bra kritik så jag skulle gärna vilja göra...
Svar
8
· Visningar
1 025
Senast: Maskros
·
F
Avel Jag undrar lite om två olika stamboksförkortningar så jag vet var jag ska leta vidare efter stammen: Hästen har stamboksförkortningen...
Svar
7
· Visningar
907
Senast: asan
·
3
Avel Hej, var hittar man info om hästammning och resultat på ett fullblod som mest troligt gått löp? Tacksam för svar snarast:bow:
Svar
8
· Visningar
711
Senast: roslagen
·
K
Avel Hej, jag undrar om någon av er vet något om vem Armaani är. Vet att han är svart och har lite vågig man:love: ...Gärna hur han är i...
Svar
10
· Visningar
2 720
Senast: Blue_Jewel
·
A
  • Låst
Avel Här lägger vi in info och bilder på årets föl, en liknande tråd fanns förra året, inga grattis grejor. Ange gärna datum ras och...
Svar
3
· Visningar
989
Senast: ameo
·
Avel Vart kommer han att stå stationerad?nån hemsida så man kan kolla på priser mm...
Svar
7
· Visningar
3 362
Senast: annalisa
·
Avel En okunnig fråga, men när börjar stofölen brunsta första gången? Är det olika för olika raser?
Svar
8
· Visningar
1 059
Senast: mizz_beauty
·
Avel Finns rabicano på halvblod? Och i så fall, vilka gener är det som ger rabicano? Mitt halvblodssto har många vita stickelhår bak på... 2
Svar
25
· Visningar
3 191
Senast: copernica
·
C
Avel Fröken ska ha bebis någon gång mellan 5 och 25 Januari. Hon har inte uppvisat några särsilda ovanliga beteenden tills i dag, när jag... 2
Svar
31
· Visningar
3 368
Senast: _xanth_star_
·
Avel någon som har en avkomma till honom här? eller har bilder på någon?verkar som att han gett en del bra avkommor ändå. 2
Svar
23
· Visningar
2 217
Senast: ancan
·
M
Avel Letat som en tok efter rankingen på hingstarna, ni vet den där man räknar avkommernas prispengar (tror jag) som Argentinus ledde förra...
Svar
6
· Visningar
712
Senast: M_Q
·
N
Avel I en annan tråd nämns "golden crosses" , vad betyder det, kan någon förklara för en helt ovetande men intresserad? Är det extra...
Svar
2
· Visningar
569
Senast: Namco
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka