Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

M
Avel http://www.allbreedpedigree.com/dinar6 All information mottages tacksamt. Har skrivit in de jag har kunnat och om någon vet mer blir...
Svar
2
· Visningar
623
Senast: pastejja
·
Avel Någon som har förslag på vad som kan passa på en dam med stammen Pontus- Maraton- Pablo XX Alla tips mottages tacksamt, gärna hingstar...
Svar
8
· Visningar
838
Senast: Görel
·
A
Avel är det någon som har en häst efter nocturne? skriv gärna om den är tävlad temprament ev avkommer osv.
Svar
2
· Visningar
911
Senast: lundsbo
·
Avel Vad tror ni om att ha Wilton hingst till ett hoppsto?han har ju endel hopp bakom sig... http://www.allbreedpedigree.com/wilton4 Vad...
Svar
4
· Visningar
1 222
Senast: Danuta
·
P
Avel Är inte så inne i avel, men är det någon som vet om ardenner-halvblodskorsning är något ganska vanligt om an korsar?
Svar
5
· Visningar
912
Senast: borsalino
·
Avel Hej Jag har läst om att folk har fått väldigt lyckade korsningar med fjording + annan häst. Men främst då på ponnysidan. Jag kan inte... 2 3
Svar
42
· Visningar
4 453
Senast: elmelts
·
G
Avel Tänkte att vi kanske kunde ha en tråd där de som har varit på bruksprovet skriver lite om vad de sett och vad de tycker. Någon som varit... 80 81 82
Svar
1 624
· Visningar
135 151
Senast: ancan
·
Avel Jag kan ju inte bestämma mig alls i år. Pga geografin kan jag inte åka på allt. Samma helg som bruksprovet är vår hingtstvisning i...
Svar
8
· Visningar
1 039
Senast: KickiH
·
C
Avel e. Donnerhall Vad vet ni om honom? Jag vill veta en hel del då jag går i hästköpar tankar. :banana:
Svar
3
· Visningar
861
Senast: wolken fee
·
Avel Halloj, har ett sto som jag ägt sen i våras, köpte henne för att rida och avla på. Hon själv är rätt högrest och är ganska hetsig och...
Svar
3
· Visningar
719
Senast: Görel
·
T
Avel :love: Är det någon som vet vart man kan ta reda på brännmärken av ponny. Jag har bara siffror inget nummer? Lotta
Svar
3
· Visningar
813
Senast: Tottboll
·
L
Avel Jag undrar varför det står ex. Skena 21 cm Varför?
Svar
4
· Visningar
596
Senast: LinneaM
·
K
Avel Min plan var att betäcka mitt sto f-91 i år. Hon är tävlad en hel del, och tänke i år endast ta det lugnt och låta henne få gå i...
Svar
11
· Visningar
959
Senast: ameo
·
Avel Har ett sto e. Furidant-Lansiär-Cosmos som har haft många föl med bra kroppar, bra hopp, medelgångarter. Skulle vilja ha ett sista föl... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 122
A
Avel Mitt sto som fölade för två dagar sedan har tyvärr skor med brodd på sig! Hon fölade ca 2.5 vecka för tidigt och när hovlagaren var här... 2
Svar
25
· Visningar
3 573
Senast: Agrimonia
·
Avel Jag ska och titta på ett sto från zangersheide e. Lincoln-Zeolit. Så nu undrar jag om det är någon av er som har koll på utländska...
Svar
7
· Visningar
1 110
Senast: Jeps
·
Avel Har två ston med konstiga juver. Det högdräktiga hade en juverinflammation i sommras i den vänstra spenen. Nu ett par veckor innan...
Svar
3
· Visningar
913
Senast: A-K.Eng
·
Avel Jag har köpt ett sto som gått på fri betäckning juli-augusti, och inget ultraljud har gjorts. Kan distriktveterinären göra ultraljud...
Svar
5
· Visningar
1 064
Senast: Welsh
·
E
Avel Hur gör ni med era dräktiga ston? Rider och tränar ni som vanligt i början av dräktigheten eller låter ni dem vila? Om ni rider...
Svar
8
· Visningar
963
Senast: .em.
·
  • Låst
Avel Måste bara fråga vad det kan tänkas bli för färg på detta eventuellt kommande föl: Hingsten är svart. Stoet är svartbrunt...
Svar
2
· Visningar
692
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka