Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

E
Avel Ska kika på en häst i helgen som är efter Rastell - Swap xx i ena annonsen stod det också något om "farah". Vill gära veta lite om den...
Svar
3
· Visningar
711
Senast: mimus
·
Avel Det verkar ha blivit en trend bland svenska hingstägare att åka utomlands och köpa unghingstar med flashig härstammning och ta hem till...
Svar
19
· Visningar
1 343
Senast: Nessan
·
1
Avel Någon som har ett sto tillhörande denna stofamilj? Tydligen den stofamilj med flest hopphästar i svår hoppning. Vilka andra... 2
Svar
35
· Visningar
3 485
Senast: Knut
·
E
Avel Jag förstår inte. Nu vet jag inte exakt vilka poäng som delades ut i tyskland men gällande Highlander så marknadsförs han med sitt...
Svar
3
· Visningar
719
Senast: wolken fee
·
Avel Resultaten från löshoppningstesterna på 3-åringar i hannoveranerförbundet. Många fädernehingstar är aktuella här så jag tänkte det kan...
Svar
4
· Visningar
1 355
Senast: starstruck
·
T
Avel Enligt Team Piaff´s hemsida hade de Bruksprovsvinnaren i gångarter 2007 ! Samtidigt förklarar de sig grundligt till varför ingen av de 4...
Svar
11
· Visningar
1 328
Senast: Clintan
·
R
Avel Har jag missat en sådan tråd eller finns ingen sådan tråd än apropå Ridsports rapportering från Herning. Vad tycker ni?
Svar
15
· Visningar
1 175
Senast: globox
·
Avel Appropå att regga häst inom Zangersheide kom jag att tänka på Balougran Z. Jag har sett en avkomma här i Sverige, och en i Tyskland och...
Svar
2
· Visningar
773
Senast: Cyllene
·
S
Avel Hade tänkt betäcka mitt 10-åriga halvblodsto -08, har börjat kolla runt redan nu. Far: Bernstein Mor: Erbina e. Lester. Har tänkt... 2
Svar
21
· Visningar
1 792
Senast: mimus
·
Avel Har letat runt men hittar ingen tråd om mitt lilla problem. *hoppas jag lägger tråden rätt nu* Jag har anmält min 6 åriga arabhingst... 2
Svar
32
· Visningar
3 375
Senast: FamPont
·
Avel För några dagar sedan rymde mitt sto tillsammans med sena kompisbrudar från hagen. Sprang givetvis till närmsta hingst och pinkade...
Svar
10
· Visningar
1 323
Avel Någon som har en avkomma efter honom? hur är dem i temperamentet?
Svar
1
· Visningar
700
Senast: JSH
·
Avel Dåså, då härmar jag Athena lite och vill gärna veta allt ni kan om denna stofamilj. Har ett sto kommen ur denna stofamilj som ska...
Svar
2
· Visningar
783
Senast: xaheena
·
Avel Hur går man tillväga:o Alltså jag vet hur man "Gör", men jag behöver sperma:o från danmark. Kan det skickas? Till en seminstation då...
Svar
13
· Visningar
1 444
Senast: KickiH
·
J
Avel Någon som vet något om den estniska rasen Estonian Aborgine?
Svar
1
· Visningar
685
Senast: ameo
·
Avel Jag har nästan bestämt mig hur jag ska göra, men är ändå nyfiken på att höra Ert resonemang... Jag har ju ett sto som har varit lite... 2
Svar
22
· Visningar
1 927
Senast: ameo
·
Avel Jag vet ju att det inte är bra att byta miljö kort innan fölning (4 veckor)men som det nu ser ut så har jag inget val. Eller... det blir...
Svar
7
· Visningar
1 037
Senast: Corax
·
M
Avel Någon som vet något om honom. Jag har precis köpt en häst efter honom... imp. Tyskland :p
Svar
4
· Visningar
849
Senast: M_Q
·
H
Avel Är det "ok" att låta en 2 årig hingst betäcka ston? När är den vanligaste åldern en hingst brukar börja få betäcka?
Svar
4
· Visningar
983
Senast: mizz_perfect
·
Avel Det ska bli spännande att se vilka hingstar / Hingstlinjer som blir trendiga i år. Jag gissar att Corlenskys popularitet håller i sig...
Svar
3
· Visningar
942
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka