Sv: Hur hade DU gjort?
Det är ungefär så mitt sto fungerar, ja...
Och det är exakt så jag resonerat, hellre betala lite extra och hon BLIR dräktig än att fortsätta betala en attans massa pengar för ingenting. Jag har redan lagt över 20.000
på seminförsök och grejer utan att få något föl för pengarna. INNAN hon åkte till proffsveterinären, vill säja. Sen kostade det ju en del där, men att till sist få betala språngavgift/dräktighetsavgift var ju en LYCKA, för då visste jag ju att hon i alla fall kunde bli dräktig! Jag hade börjat tvivla och fundera på embryotransfer och sånt
. För det är ett sto med alldeles för bra egenskaper för att ge upp så lätt.... (Även om hennes Blup inte är så lysande - kan kanske bero på att en envis matte skulle visa själv
och det blev inte så himla bra
)
Du får gärna PMa mig om var i landet du finns, kanske har du närmare till "proffsveterinären" än jag har?
Det är ungefär så mitt sto fungerar, ja...
Och det är exakt så jag resonerat, hellre betala lite extra och hon BLIR dräktig än att fortsätta betala en attans massa pengar för ingenting. Jag har redan lagt över 20.000
Du får gärna PMa mig om var i landet du finns, kanske har du närmare till "proffsveterinären" än jag har?