Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Jag har ett tyskt sto med stammen e. Royal Diamond (Rubinstein-Matcho*)-Legat (e. Lanthan) - Apertif. Rör sig bra i alla gångarter. Jag...
Svar
13
· Visningar
1 531
Senast: tiga
·
C
Avel Mitt shiresto fick vid förra fölningen förlossningsfång och vad jag har förstått så beror det mestadels på att efterbörden inte kommer...
Svar
3
· Visningar
1 507
Senast: Girasol
·
Avel "Rosevelt e Rotspon-Lauries Crusador xx, som stod på station 2006 på Millegarne gård, Ronneby, såldes i veckan till Eugene Reesink...
Svar
18
· Visningar
2 206
T
Avel Är det någon som har varit med om att en vetrinär har sett fel på ett foster och ett ägg. En bekant till mig hade ett sto hemma på...
Svar
3
· Visningar
733
Senast: lancelot
·
F
Avel Någon som kan berätta mer om honom? :) Bilder mottages också väldigt tacksamt, både på Castor själv samt avkommor :bow: 2 3
Svar
51
· Visningar
6 166
Senast: Fjanton
·
Avel Hur vanligt är det och märks det på nått mer sätt än litenhet? Hur kan man annars förklara att en häst som ska bli stor blir liten?
Svar
9
· Visningar
2 318
Senast: ameo
·
Avel Ska betäcka mitt Sandro Hit sto i år.Hon Har rör sig bra men hon är lite lång i kroppen och ganska mycket egen vilja. Vad skulle ni...
Svar
8
· Visningar
1 630
Senast: Mabuse
·
Avel Hittade ingen tråd om årets avelsvärdering för specialraser. Finns det någon fr Ameo gärna plocka bort den här. Annars, var det någon...
Svar
4
· Visningar
868
Senast: tsarabians
·
Avel Har någon en avkomma efter FEDERWEISSER 331318302494 geb. 1994 F. 166 cm v. Feiner Graf u. Lorina, v. Lungau ? Flyinge erbjöd honom ett...
Svar
5
· Visningar
1 085
Senast: KickiH
·
  • Låst
Avel Så framgångarna i unghäst-VM har gett någon form av ringar på vattnet! Kul för uppfödarna grattis till dem, och kul för resten av...
Svar
2
· Visningar
714
Senast: Avelsfantast
·
T
Avel Jag har ju skrivit om min fina -04 som gick bort hur fruktansvärt det var och trasslet med stoet som jag sålde som avels märr men som...
Svar
9
· Visningar
1 108
Avel Har svårt att hitta info ang Weltmeyer II (varit in på van de zuuthhoeves hemsida men hittade inte så mkt där). Kan någon hjälpa mig?
Svar
1
· Visningar
652
Senast: asan
·
S
Avel Är lite sugen på Quin i år... Men blir lite tveksam till varför han fick så få ston förra året? Tycker att han verkar vara en jättefin... 2
Svar
27
· Visningar
2 525
Senast: roslagen
·
Avel Jag har sökt lite men inte hittat så mycket.. Vad jag förstått under årens lopp är att hästar med fullblod på mödernet står lite...
Svar
4
· Visningar
756
Senast: tashinajess
·
H
Avel Någon som vet något om honom? eller har en avkomma efter han? har ett tyskt sto efter Lacross(Landgraf-Ladykiller xx) Enda avkomman jag...
Svar
7
· Visningar
856
Senast: Katinkas
·
E
Avel Jag skulle vilja veta mer om welshhingsten Vallrum Objekt. All information av intresse, gärna bilder.
Svar
1
· Visningar
1 274
Senast: Pazuzu
·
S
Avel I dagens ridsport så är det en intressant vinkling i avelskrönikan... Om man eventuellt skall begränsa ston för de nygodkända... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 350
Senast: Sara-Ida
·
V
Avel Jag har ett sto som är 10 år och som jag jättegärna skulle vilja få ett föl, dock är jag inte människa själv att ta hand om allt det och...
Svar
2
· Visningar
766
Avel Och så ännu en hingstvalstråd, men kunde inte låta bli eftersom jag sitter halvt rastlös. Vet också att det är en hel del som tycker det... 2
Svar
21
· Visningar
2 262
Senast: pastejja
·
Avel Såg på Flyinges hemsida att han ska ner till VDL,Holland för avel i år. Nu börjar det bli riktigt tunt med dressyrhingstar i stallet på...
Svar
6
· Visningar
897
Senast: ancan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka