Castor e. Cor de la Bryére

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Farouk
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 51
  • Visningar Visningar 6 166
Sv: Castor e. Cor de la Bryére

Jag vill visa en bild men hur gör man?

Jag fick förmånen att få se Castor hoppad av Roffe när han kom till Sverige. Han hoppade väldigt bra och i mina ögon så var det en väldigt trevlig hingst

Har du bilder på honom? Kan du inte isof visa dom och berätta lite om honom.

fjanton

bara en liten undran va var de för stam på mödernets sida på de stoet du red? intressant att se va folk har tyckt passa med castor

alla ni andra oxå föresten va har ni för stam på mödernets sida??

jaså? hur är hon i humöret då? :D
min castor-tjej är väldigt bestämd av sig och ganska stoig...passar något inte när man rider så strejkar hon ordentligt...

min har Modesto 622 - Manometer xx på mammans sida

Helenas Erbblume har Maraton - Ceylon - Nepal på mödernet. Mamman är ett mycket fint lite mindre sto som både rör sig och hoppar mkt bra!

*KL*
Någon som vet vart man kan få tag på hans tävlingssresultat?
Skulle även vilja ha all information som stog i hingstkatalogen när han var med i den, vart kan man få tag på det?

verkar som du har krångle med annat oxå tex at skriva massa nästan likadana meddelanden hihi

vissa dagar är hon cool å trygg åvärldens trvligaste å nästa dag är hon ragata som står på bakbenen å vänder hemåt när man rider i skogen. hon kom på under inridningen att om man reser sig högre och högre då blir matte tillslut rädd.. :(

fick ur henne de då men nu verkar de vara lite samma sak eftervintervilan.. så fort nått inte passar så smäller de. men gudomlig att hålla på med. mamman heter Zorya (stavning) inga papper här. morfar är gulliver.

ma´mman har gått 120?? 130?? iaf enligt uppfödaren fick tag i henne eftermånga om och men..

Exteriörpoäng 10,5 år. 88888=40p. Han har placeringar i internationell hoppning. Även Castors mamma, Bühne, har placeringar, ca 200, i svår hoppning. Bühne är mormor till den godkände hingsten och int. framgångsrike hopphästen Come On. 2001 tävlades Castor för Schweiz. Hade premieringsbokstaven AB 2001. Exp. till Ungern 2002. Stod i avel i Sverige 1994-2002.

de va vad jag fick fram

fiins en uppställd bild på han på www.allbreedpedigree.com och på massa andra herrar i stammen oxå.

Liknande trådar

Träning Häromdagen så var jag inne hos veterinären med min 8 åriga valack. Han har en knäledsinflammation hb (stackaren)☹️ Vi röntgade 3 av 4...
Svar
2
· Visningar
381
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
11 113
Senast: lilsan
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 799
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
3 639
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka