Castor e. Cor de la Bryére

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Farouk
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 51
  • Visningar Visningar 6 166
Sv: Castor e. Cor de la Bryére

verkar som du har krångle med annat oxå tex at skriva massa nästan likadana meddelanden hihi

Ja, hela min dator krånglar i dag.

Måste bara fråga dig vad du köpt dina ridbyxor? Dom är sååå fina.:love:

Hon låter liiiiiite som min fast värre. Min kom på häromdagen att man kunde stegra sig också när det inte passade...Hoppas hon inte fortsätter med sånt :D

hmmm fick mejl att jag fått nya svar i denna tråden men de finns inga svar här skumt. håller buke på att balla ur måntro??

Alltså den här tråden strular för mig. I min kontrollpanel står det hela tiden att det är gjorda inlägg här som jag inte kollat på fast det inte är det!
Nu står det till exempel att "Fjanton" gjorde ett inlägg 09.42 idag men jag kan inte se det. Är det någon mer som tycker denna tråden krånglar?

Oj, nu när jag skrev detta kom de gömda meddelanden upp igen. Knasigt men det verkar ju strula för fler så...

har faktiskt köpt dom på H**ks. har ett par i olika blå nyanser som är likadana... tyvärr så har dom dära gåt sönder *gråta*

ajdå.. inge bra alls att hon kommit på de...

snacka om att denna tråd har strulat en hel del...

Är det någon mer som har bilder på Castor?

Jag har ju träffat Castor när han stod hos Lene och tog även kort på han , men vet faktiskt inte vart de är någonstans.
En himla trevlig och fin hingst är det i allfall och kanon psyke, när vi var där så hade vi barn med oss och inte brydde han om sig de där små ligisterna som sprang runt hans ben. Att vi var och tittade på han , var ju för att jag ville använda han i avlen och jag ringde Lene och frågade om vi fick komma inga problem alls att få göra det , så en liten privat visning fick vi *ler* , tycker det är bra när man kan göra så då jag verkligen vill se hingsten jag ska använda , får mig en bättre uppfattning om dem då.

Jag har ju träffat Castor när han stod hos Lene och tog även kort på han , men vet faktiskt inte vart de är någonstans.
En himla trevlig och fin hingst är det i allfall och kanon psyke, när vi var där så hade vi barn med oss och inte brydde han om sig de där små ligisterna som sprang runt hans ben. Att vi var och tittade på han , var ju för att jag ville använda han i avlen och jag ringde Lene och frågade om vi fick komma inga problem alls att få göra det , så en liten privat visning fick vi *ler* , tycker det är bra när man kan göra så då jag verkligen vill se hingsten jag ska använda , får mig en bättre uppfattning om dem då.

Tack för svaret, kul att du tyckte om honom.

Liknande trådar

Träning Häromdagen så var jag inne hos veterinären med min 8 åriga valack. Han har en knäledsinflammation hb (stackaren)☹️ Vi röntgade 3 av 4...
Svar
2
· Visningar
381
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
11 113
Senast: lilsan
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 799
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
3 639
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka