Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*kl*
Hingstar som rör sig bättre eller likadant under testryttare tycker jag är ett stort plus.
Tydligen var det någon härinne som inte visste om det med lådan iaf. Har hört flera som inte förstår att de "bättrar på" mankhöjder. Hur många är det som verkligen åker ner och tittar på hingstarna själva innan de importerar semin? De som betäcker utan att ha sett hingsten med egna ögon kan inte ha en aning om hur den ser ut utan låda, spegel, eller den verkliga mankhöjden. Inte ens om man sett den på film, eftersom 1 minuts film knappast säger hur hingsten ser ut egentligen. Så då måste de tydligen lita blint på reklam och bilder?Men detta är väl sådant dom flesta som sysslar med avel vet om? Jag visste det i alla fall.
Ja, det stämmer bra det!Det här med läkemedlen var det väl rabalder om på en av någons hingstar som var godkäönd i tyskland men blev inte det här hemma pga att han var behandlad inom en icke godkänd karenstid i sverige.
Nu hänger jag inte med, kan du utveckla?Jag håller med om att krönikan var mycket bra, men jag tror (vet!) att EN kan hitta på alltihop själv!
Jag är helt övertygad om att du har rätt, men samtidigt - vad är fel med att kika här. där debatterna går varma ibland, för att få inspiration till vad som ska tas upp i de egna artiklarna?
Nu har jag ju inte Ridsport själv, men de som har det har ju nämnt att det är lite för ofta debatten här sammanfaller med vad som skrivs där, för att det ska kunna vara slump...
Tack, tack!Hej...kul att se dig tillbaka i hetlufften
Mer än en svensk hingst hade på 90-talet rejält redigerade löshoppningsbilder i kataloger![]()