Sv: Rapporter från bruksprovet
Tack!! Ja, såg ju hoppningen (missade tyvärr JM o Roven dock) på equipe o det klarade han ju bra. Tänkte ej så mkt på hans oelastiska gångarter då som de kommenterade men han såg iallafall inte oelastisk ut...
Vad tyckte ni?
Någon som har kommentarer kring JM o Roven när det gäller galoppens reglerbarhet o register? Oh, man skulle ha varit där!!
Camilla
Jag var på bruks och såg fas I dressyr + hoppning live. Jag tyckte att Callahan var en väldigt snygg häst, men hans gångarter var inte så bra, bakbenen var ganska raka och oengagerade rakt igenom i alla gångarter tyckte jag. Däremot tycker jag att han hoppade bra och han såg mycket ridbar ut.
Den första filmen här är på Callahan, en långsida i galopp ( ursäkta kvaliteten).
http://www.dropshots.com/day.php?userid=91022&cdate=20070213&ctime=211547
Tack!! Ja, såg ju hoppningen (missade tyvärr JM o Roven dock) på equipe o det klarade han ju bra. Tänkte ej så mkt på hans oelastiska gångarter då som de kommenterade men han såg iallafall inte oelastisk ut...
Någon som har kommentarer kring JM o Roven när det gäller galoppens reglerbarhet o register? Oh, man skulle ha varit där!!
Camilla