Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rubinstein är väl inte jätteädel? Och Inshallah var ganska grov för att vara angloarab. Det lite kortlinjerade kan nog komma från arabblodet (det runda korset också, kanske?), och så den maffiga halsen från Rubinstein.
Ok, då är vi fyra då. Nellie, Pooh, du och jag.....
Bara för kul tittade jag på Corlenskys resultat förra året (kunde inte motstå). Så här står det efter hans ridprov 2006:
Gångarter: Hingst med bra avspändhet och rörlighet. Mycket god ridbarhet och samarbetsvilja. Ren taktmässig, rörlig, energisk skritt.
Ganska taktmässig och välbalanserad trav.
Ren rytmisk, taktmäsig galopp med god bakbensaktivitet. God elasticitet,
Mycket välbalanserad och bärig.
Folk glömmer snabbt.![]()
du har full koll på pojkarna du![]()
priserna var inte så farliga som jag trottde ligger på flyinges hemsida
![]()
Jag räknade det till 21 godkända hingstar från samma möderne!
Så här stod det på allbreed:
Pedigree:This dam line is one of the strongest performance oriented dam lines in the Hanoverian breeding area and the origin of many famous sires such as April-Scherz, Dagobert, Gold Dollar, Gragenit, Lucius, Noble Boy and especially the strong performing Servus, as well as Vagabund, Van Eyck, Van Gogh, Vasall, Volltreffer, Weins
Hrrrm, jag är faktiskt också med i den skaran...och har varit hela tiden.
jag är inte alls orolig för CG på ngt sätt. Fördelen *kan* vara att han bara kommer att få riktiga sportston från och med nu. Bara för att hobbyavlare inte tror på honom.
fast det är väl ändå ridbarhet utan hinder och det kan ju göra stora skillnader![]()