Sv: Rapporter från bruksprovet
De båda har ju utmärkta internationella hopp exteriörer och båda är ju helt olika i typen
AF pappa Noren internationella framgångar i hoppning med Kathy Monahan mamman syster med I Love You
Och har även hon tävlat på hög nivå i hoppning och har även lämnat ytterliggare en hingst, Frascator Mail. Den hingst i välden som har flest internationella GP segrar i hoppning genom tiderna. Dottern Jalisca Solier är ju en av de som vinner mest just nu i WC cirkusen. Kan man begära mer?
JM både pappa och morfar är några av de mest framstående fäderna någonsin till framgångsrika hopphästar internationellt som dessutom tävlat internationell hoppning. Hand in Glove har själv tävlat både slätlöp, St George dressyr och internationell hoppning och lämnat en uppsjö med både godkända hingstar och varit ledande fadershingst under flera år. Laudanum behöver knappast någon presentation
Bara fyi
det lät som om du inte visste vad det var för hingstar
Visserligen är de herrarna du syftar på säkert kanon och har förvärvssäker stam, men *hukar mej* de tilltalar mej inte exteriört (obs däremot inte FEL "Typer" utan bara inte MIN "typ").
Men sen är det ju som alltid med mej... Allt är en kostnadsfråga... Blir de konkurrenskraftiga även i pris kommer de kanske på fråga iaf... Men som de är nu har jag inte ens kommit i närheten av att bestämma mej... Jag inväntar med spänning hingstkatalogen...
De båda har ju utmärkta internationella hopp exteriörer och båda är ju helt olika i typen
AF pappa Noren internationella framgångar i hoppning med Kathy Monahan mamman syster med I Love You

JM både pappa och morfar är några av de mest framstående fäderna någonsin till framgångsrika hopphästar internationellt som dessutom tävlat internationell hoppning. Hand in Glove har själv tävlat både slätlöp, St George dressyr och internationell hoppning och lämnat en uppsjö med både godkända hingstar och varit ledande fadershingst under flera år. Laudanum behöver knappast någon presentation

Bara fyi