Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ok...hmm...
Så dom som jag tänker lite extra på nu är
Niveau
Maloubet du pleville
Corlensky G
Rovenmen jag gillar nog inte rent fullblod...kanske.
Casa grandeVet inte så mkt om den ännu...
Jaguar mail
Lancierkan man få han på semin?
nån som har filmer eller nått på dom hingstarna, förutom på horseway/svenska halvblodshingstar.se
Men jag vill ha storlek, tryck i språnget, lite explosiv, bra teknik(speciellt rygg)och seminera på Gotland...
Cagliostro? Kan man få sperma från han till sverige?Hur är hans avkommor?Har hört att han lämnar dålig trav, men mitt sto lämnar alltid bra trav...Det verkar som att han lämnar stora avkommor iaf.
har tittat på många trådar nu samt på HH hemsida om elmshorn...Han verkar kunna ge lite små föl ibland.Är lite orolig då för stoet har inte lämnat ett sto över 160...men hingstarna hon lämnat är över 170...så nej jag vågar nog inte chansa på Elmshorn, jag vill ha en avkomma ca 170!!!
Nej nu har jag bestämt mig för CG...eller OM jaguaren inte kostar miljoner så kanske...(lite skillnad på deras kropp bara..)
Jag har mitt sto dräktigt med CG och väntar föl i nästa månadsskifte. Du får gärna komma hemförbi och titta om du är hemma någon gång, annars skickar jag bilder. Cagliostro försökte jag seminera med men det tog sig inte, jag gillar honom mycket. Bra hopp, spänst ocg galopp!
Niveau gillade jag inte typen på när jag såg honom på bruks, däremot kunde man inte annat än älska hans resaktioner i hoppningen. Men som sagt, passa dig för att använda honom på ett lågställt sto.
I år är tanken att min ska gå till Nobel som står på gränsbo. Han har vinster i 1.50 hoppning och är placerad i MsvA dressyr, ska starta Svår till sommaren. Han har otroligt vackert och ädelt huvud som han nedärver. Jag var och kikade på honom nu i helgen och gillade hans blick och uttryck. Pooh har flera avkommor efter honom. Gå in på hennes hemsida och kika!