Låter som du kan behöva en väldigt cool hingst till henne, kan dock vara att jag har fel

.
Du kan inte beskriva henne lite närmare, kanske bild? Har hon blivit visad? Har andra familjemedlemmar lämnat något intressant? Vad är hennes styrkor svagheter? Vad förväntar du dig av fölet? Hur stor är hon? Vilken typ? Önskar du större eller mindre avkomma? Har hon fått föl tidigare? etc etc..
Jag har nog haft lite tur för hon är inte alls så skarp som många Amiralhästar man hör om. Däremot har hon en enorm arbetsvilja och energi. Vill ändå ha en "cool" hingst så att det inte "hoppar över en generation" och jag får en liten huligan i stallet. Hon är utseendemässigt väldigt lik Amiral men har lite kort hals och mer ordinära gångarter, framförallt skulle jag vilja ha bättre trav. Intressant nog har hennes mor betäckts med Irco Mena flera gånger och då lämnat riktigt fina hopphästar. Hon är 169 hög vilket är helt lagom. Jag har tänkt behålla fölet själv och hon har inte haft föl innan. Ska försöka fixa bild!