comefast xx

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare cerrox
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 1 530
C

cerrox

någon som känner till någonting om denna hingst & vill berätta lite om honom? någon information & eller bilder? någon kanske har ett föl efter honom?

Sv: comefast xx

Jag fick en avkomma efter honom 2002. JAg har bara gått att säga om den hingsten. Avkomman blev otroligt trevlig i temperamentet. Tyvärr gick hon inte så bra på tre-års testet för hon var inne i en växtperiod :banana:

en avkomma kom tre i 4 års champ. i fälttävlan i år. dock med prima möderne..:D

ska bli intressant. det är nämligen så att en bekant ska iväg med sitt sto nu till våren & betäcka med honom. hon är själv ett mycket trevligt hoppsto. ;) det blivande fölet är tänkt att bli en fälttävlandshäst. :) så det vore roligt att veta vad han har fått för avkommor innan.

Jag har en avkomma (ue Amiral sto med 42 p - Brisad) som är född -03. Hon är totalt okomplicerad att hantera och inridningen har gått som smort. Cool och inte rädd för någonting, framåt att rida ut på. Hon är inte så stor runt 156 cm men mamma var bara 160 cm och det blir nog hon oxå i slutändan. Hon rör sig hyfsat i skritt och trav men galoppen är hennes bästa gångart. Går allt som det skall blir det 3-års i maj......

1251120.jpg

Ursäkta stilen på mig jag sitter och klappar ;) . Skall se om jag hittar någon bättre bild.

Har en avkomma född 01. Världens underbaraste häst med mycket speciell personlighet. Verkligen en rolig häst att ha å göra med :bow: Han är stor ca 170..men smidig å lätt i typen. Ett bra val av hingst anser jag =) speciellt om man kanske vill hålla på m fälttävlan..

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 167
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
538
Senast: Nikan
·
Avel Hade behövt lite mer information och tycke kring några hingstar jag tänkt till nästa säsongs avel. Temprament osv och ok gångarter...
Svar
10
· Visningar
1 377
Senast: athena
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 672
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka