Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Vi måste nog brja inse att det här inte kommer fnka , dag 4 har nästan helt passerat och stoet skyr fortfarande fölis som pesten! Hon... 2
Svar
24
· Visningar
2 904
Senast: ameo
·
Avel Jag har försökt att hitta avkommor e.Regazzoni här i Sverige och det är inte det lättaste. Det finns bara ett fåtal. Hur kommer det...
Svar
4
· Visningar
1 092
Senast: mijan
·
  • Låst
Avel Vårt Robin Z sto går nu in på sitt femte dygn med vaxtappar. Lillfisan Em går nu in på sin andra natt med vaxtappar... Är många år sedan...
Svar
3
· Visningar
821
·
D
  • Låst
Avel Heej! Jag har ett Vbl sto, enl mig världens bästa. :D Som är ca 145 cm hög, Ljusbrun med stjärn.. En liten o lätt o väldigt smidig... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 558
·
W
Avel Jag har blivit erbjuden en D-Day avkomma men jag skulle vilja höra hur de blir i hoppningen rent kvalitetsmässigt? Jag vet att han...
Svar
7
· Visningar
799
Senast: pastejja
·
L
Avel Min medryttarhäst Ramadja, ägarna försökte para henne med en annan hingst men de tog test om hon var dräktig men hon var inte det, men...
Svar
7
· Visningar
1 047
Senast: L1ll4n
·
Avel Det verkar inte vara så många haflingerintresserade på avelssidorna, men det är här tråden hör hemma. Är det någon som har förslag på...
Svar
4
· Visningar
1 411
Senast: saila
·
P
Avel Hej! har ett new forest sto som jag skulle betäcka, men hon fick tyvärr fång i helgen. Är det farligt att betäcka när det har läkt ut...
Svar
12
· Visningar
2 558
Senast: Albertina
·
S
Avel Hur kan man bli en rasdomare?
Svar
2
· Visningar
703
Senast: sweet_extraa
·
D
Avel Någon som vet om Blue Hors Hertug verkar i avel i år och vart man i så fall ska vända sig?
Svar
5
· Visningar
881
Senast: KickiH
·
Avel Ska hjälpa en vännina att sälja sitt nf sto 5år.Jag undrar vad det betyder när hon står under grundstambok avd IV.Ägaren sa att dom...
Svar
2
· Visningar
2 590
Senast: Albertina
·
Avel Någon som har en häst e Aer eller Aerline?
Svar
13
· Visningar
1 654
Senast: Unica
·
Avel Jag undar om det är nån här som har erfarenhet att köpa haflinger utomlands? Ex på stofölsaktionen som är på hösten i Österrike. Får...
Svar
6
· Visningar
1 943
Avel Vilken halvblodshingst tycker du att jag ska använda till mitt fullblodssto? Jag har en hingst som jag tycker verkar bra men jag...
Svar
7
· Visningar
1 201
Senast: roslagen
·
M
Avel Har ett NewForest sto som har ngr år på nacken som jag verkligen skulle vilja betäcka. Hon har fått 5 föl innan och det sista ploppade... 2
Svar
22
· Visningar
3 375
Senast: Havanna
·
E
Avel Mitt welsh sto är betäckt 12 och 14 juni. Stämmer det att hon ska föla i början på Maj. Tack på förhand
Svar
6
· Visningar
1 085
Senast: lil-sis
·
Avel Då mitt halvblodsto drabbats av en senskada rehabiliterad men halt igen) så ser det ut som det blir betäckning i år. Missat årets... 2
Svar
32
· Visningar
3 497
Senast: lijon
·
Avel På onsdag ska mitt sto flytta till en familj som ska låna henne.. Dom har en shettis där som ska gå som sällskap,saken är den att han...
Svar
2
· Visningar
634
Senast: Ida_79
·
Avel Vad jag förstått fick han sina första avkommor 2004? Är det någon här som har avkommor till honom? Hur har de blivit jämfört med... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 332
Senast: LitenC
·
Avel Hej på er alla! Rider en bekants unghäst som är efter Pablo.. han blev inriden vid 3 och har nu stått ganska länge, så nu som 4 åring...
Svar
13
· Visningar
4 284
Senast: gullebarn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V