Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är väldigt nöjd med alla mina, så Lambo har varit min favorit sedan det första fölet föddes. Ett plus har ju varit att fölen är lätta att sälja också.
När det gäller vitt så verkar han lämna mycket vitt efter sig. Jämför med den svarte på min avatar och den som du förälskat dig i. De har samma mamma, men den svarte är efter Black Coffee. Fuxen i min avatar är också en Lambo avkomma. Hennes mamma hade knappt något vitt alls.
Halsar har han hos mig gett mycket bra överlag. Fuxen på avataren är av gammal svensk härstamning, men har fått en väldigt internationell och modern trav. Med höga knälyft och mycket sträck i steget. Ser ut som hon flyger fram.
Ett av stona som ska föla 2007 med honom är ca 75% fullblod.
Jag har två stycken Coffee ungar födda -05, ett sto och en hingst.Jag såg du har Black coffee föl, är jättenyfiken, är du nöjd, hur verkar din bli? Jag har själv också en coffee -06:a!
Tänk på att Bonaparte var helbror med Lambourghinis morfarsfar Falstaff.
Tack för det!
Enligt ägaren så blev det en miss vid bruksprovet för Coffee. Man visade honom som dressyrhingst och hade därför inte direkt tränat honom i hoppning. Än mindre var man medveten om att han skulle hoppa samma bana som de som visades som hopphingstar. Så han hade aldrig hoppa en hel bana på den höjden innan som han fick göra på provet. Om jag kommer ihåg rätt så sa även testryttarna att han nog inte var tränad för det.