Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel min lillkille, som iof är ganska stor;) , är född den 14 april och han har tyckt om att klättra på mamma i ett par veckor nu. han är...
Svar
1
· Visningar
676
Senast: ancan
·
D
Avel Hej fick ett föl igår. Mamman avmaskades för mindre än en månad sedan(betessläpp), anser ni att man bör avmaska en gång extra nu...
Svar
4
· Visningar
825
Senast: Madick
·
M
Avel Hur vanligt är det för ston att gå över tiden. Mitt sto var beräknad till i Onsdags, men inget föl än. Väntar spänt på den lilla att...
Svar
8
· Visningar
1 107
Senast: ancan
·
Avel Då menar jag bara hingstar som är hingstar som man inte bara kan köpa fryst på pga kastrering eller bortgång eller något liknande. Utan... 2
Svar
25
· Visningar
3 146
Senast: U-Two
·
E
Avel de går inge vidare med mitt fång sto.. kanske måste skynda fram fölningen, veterinären skulle ringa runt till en massa kollegor...
Svar
13
· Visningar
800
Senast: esparenza
·
Avel Har en liten fråga som en utav jag känner har liten fundering kring. Och det är så att hon funderar att betäcka sin hingst som blir ca...
Svar
11
· Visningar
1 426
Senast: Hadjak
·
F
Avel Någon här inne som vet något om XX-hingsten Sharp Return BRP 9? Är han visad något och med vilka poäng? Temperament? Avkommor...
Svar
5
· Visningar
998
Senast: Emale
·
M
Avel Har någon info om detta engelska fullblod eller vet var jag kan hitta sådan? Väldigt tacksam för hjälp. :)
Svar
13
· Visningar
1 587
Senast: Cashmir
·
Avel Hej, har tänkt betäcka mitt skäcksto nästa år. Inom min ras är utbudet av hingstar mycket begränsat, men det finns en för mig... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
9 906
Senast: Netika
·
P
Avel Har en lyckligtvis pigg och välmående:bump: hingstunge som snart är fyra veckor. Men nu har jag råkat ut för samma problem som förra...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: mimus
·
Avel Hej. Jag har funderingar på att betäcka mitt norska nordsvensksto, men jag har inte hittat den rätta hingsten än. Jag vill hellst ha en...
Svar
4
· Visningar
812
Senast: Pazuzu
·
Avel Suttit och sökt lite på skoj och hittat något jag tyckte var lite intressant. Dessvärre är trådarna från 03/04... Hittade bla. German... 2
Svar
27
· Visningar
2 097
Senast: Myzan87
·
N
Avel Hur ser ni på eran hingst? används han i avel eller har ni kastrerat dom? Vad tycker ni om dom olika klasserna l.ll.lll. Har ni fått... 5 6 7
Svar
121
· Visningar
11 952
Senast: moflo
·
Avel När ni väljer hingst åt erat sto, vad är det som avgör vilken det blir? Vad ska man tänka på? Titta efter utseendemässigt...
Svar
4
· Visningar
720
Senast: pastejja
·
Avel Gissar att ingen har kunnat missa att jag är betuttad i Alcatraz. Såg en video på en hingst som heter Lacatraz som har Alcatraz som...
Svar
3
· Visningar
736
Senast: pastejja
·
M
Avel Min åring går nu med en valack på ca 3-4 år som idag har börjat att klättra på henne. Hon är inte så stor, ca 136 cm och han ett...
Svar
2
· Visningar
665
Senast: marien
·
Avel Någon som vet något om Moderne xx. Tydligen född 1959. Han är morfar till Butterfly Flip. Även morfar till min häst fick jag se...
Svar
9
· Visningar
1 085
Senast: ecila
·
I
Avel Jag funderar pa att fordjupa mina kunskaper inom western ridning och avla fram en lamplig avkomma at mig sjalv for en gang skull. Mitt...
Svar
15
· Visningar
1 450
Senast: ikaros227
·
F
Avel Har nyligen blivit ägare till ett connemara sto som ev. ska betäckas till våren, ev. med en connemara hingst, men jag har dålig koll på... 2
Svar
25
· Visningar
5 107
Senast: MellamoEllen
·
J
Avel Jaha. Stallägaren ringde och berättade att min ponny (tydligen en utbrytardrottning-alla staket och trådar hela:mad: ) hade rymt. Marken...
Svar
7
· Visningar
1 130
Senast: Danzas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 31