Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Hur skulle ni rent spontant reagera om någon sa till er att den skulle betäcka sitt 24 år gamla sto? En korsningsponny som är väldigt...
Svar
7
· Visningar
1 007
Senast: Mia_R
·
Avel finns det några bra sidor där man kan kolla fakta om hingstar.. Skulle vara kul att se lite längre bak.
Svar
2
· Visningar
663
Senast: NaTTa
·
Avel Egentligen VET jag vad jag skall göra, men ändå... :smirk: Skickar ut frågan - vad skulle ni använda för hingst till dessa sto om målet... 2
Svar
23
· Visningar
3 185
Avel Är det farligt ? Kan inte säga att våra hästar någonsin har varit speciellt intresserade av björk, även om de har gått i hagar med...
Svar
7
· Visningar
935
Senast: a-h
·
1
Avel jag har ett 17 årigt sto på ca:150 cm som jag planerar att betäcka i vår. jag är inte helt säker men jag utgår ifrån att hon inte haft...
Svar
16
· Visningar
2 268
Senast: boccia
·
L
Avel Har ni några föl eller känner ni någon som har föl efter honom? Hurdan mentalitet har de? Min komis har reserverat ett föl (det har...
Svar
5
· Visningar
1 048
Senast: Lucem ferre
·
P
Avel Hur lång tid tar det, efter att stoet fått en spruta, till det börjar brunsta?
Svar
6
· Visningar
2 005
M
Avel är det några som ska visa sina hästar på 3 års testerna, ? Själv avstår jag från att visa min alltfär lilla 3 åring, hon är jättefin men... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
9 071
P
Avel Har haft en av mitt livs förmodligen värsta veckor. Min älskling hade planerad fölning till den 23:e maj, dvs. nästa vecka. Istället...
Svar
11
· Visningar
1 654
Senast: PrincessOfLjungen
·
Avel Fast jag tror att hon är på väg in i brunst trots allt.:( hon har utslag i utkanten av slidan sedan betäckningen.:confused: Så...
Svar
5
· Visningar
906
Senast: pepinopre
·
P
Avel Såg en annons om honom nu i Ridsport Är det någon som vet något om honom? Bruksprovssiffrir? Avkommor? Mankhöjd? Härstammningen?
Svar
2
· Visningar
980
Senast: prallan
·
Svar
9
· Visningar
949
Senast: elezdam
·
S
Avel Är på "G" att betäcka mitt De Niro sto med First Wish i år ..... men halva Sverige verkar ju göra det samma. När jag talade med min...
Svar
4
· Visningar
833
Senast: tiga
·
Avel Vet ej om detta är rätt isåna fall ber jag om ursäkt och gärna att någon upplyser mig om var denna tråd skall ligga. Ponnykvaliten...
Svar
4
· Visningar
788
Senast: Pegija1
·
Avel Mitt föl som är en vecka är väldigt skygg. Hon kan nosa på min hand men vänder sedan helt om och tuggar underlägset. Försöker jag ta på...
Svar
4
· Visningar
2 054
Senast: ameo
·
Avel Vår nya fölunge är alldeles korrekt och rak i sina ben, men väldigt krokig i sin svans. Den ligger ordentligt till höger. Jag antar att...
Svar
7
· Visningar
1 551
Senast: Tussilago
·
Avel Eftersom han själv nu är död och det tyvärr inte finns fryst så borde jag få visa en avkomma nu? Hampton är allas nya lilla stolthet...
Svar
18
· Visningar
2 147
Senast: pastejja
·
Avel Jag startade en tråd förra året men kan inte hitta den, så jag börjar på en ny. Skulle vara spännande att höra hur det går för våra...
Svar
3
· Visningar
821
·
S
Avel Hur är galoppen på Landor S? har suttit och tittat men hittar det ingen stans.
Svar
11
· Visningar
873
Senast: sweet_extraa
·
Avel Jo jag vet att det finns en massa trådar om just detta, men jag vill ändå få förklarar för mig hur det fungerar. Jag sökte nämligen... 2
Svar
23
· Visningar
2 063
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka